رزمایش شکست ویروس کرونا در یزد اجرا شد/ توقیف محموله یک میلیاردی لوازم آرایشی قاچاق در استان

هاشمی فر از اجرای رزمایش شکست ویروس کرونا و توقیف محموله یک میلیاردی لوازم آرایشی قاچاق در استان یزد خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد؛ «سرهنگ محمد رضا هاشمی فر» در گفت و گویی با خبرنگاران ضمن تبریک فرا رسیدن اعیاد مبارکه ماه شعبان المعظم به اجرای رزمایش شکست کرونا در استان یزد در جهت مقابله با شیوع و قطع زنجیره انتقال این ویروس اشاره کرد و گفت: پلیس در همان ابتدای شیوع این ویروس با استفاده از تمامی تجهیزات خود وارد میدان مقابله با کرونا شد.

وی در خصوص ادامه دار بودن ماموریت ضدعفونی معابر سطح شهر عنوان کرد: یگان ویژه فرماندهی انتظامی استان یزد با تمام توان و با استفاده از همه ظرفیت های خود مانند خودروهای آب پاش، تا آخرین لحظه در کنار مدافعان سلامت خواهد بود.

جانشین فرمانده انتظامی استان یزد گفت: جامعه هدف در این رزمایش، مناطق آلوده است و در این طرح مانند روال گذشته، خودروهای آب پاش این یگان با مجهز شدن به محلول های مخصوص، اقدام به ضدعفونی معابر عمومی خواهد کرد.

وی در ادامه از کشف یک میلیارد و 80 میلیون ریال لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق در ایستگاه بازرسی شهید مدنی خبر داد و اذعان کرد: ماموران ایستگاه بازرسی شهید مدنی یزد در هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون به ظن حمل قاچاق مشکوک و آن را برای بازرسی، متوقف کردند.

هاشمی فر افزود: در بازرسی از این کامیون که از جنوب کشور عازم تهران بود 4 هزار قلم انواع لوازم آرایشی و بهداشتی خارجی قاچاق کشف شد.

وی در پایان با بیان اینکه کارشناسان ارزش این محموله را یک میلیارد و 80 میلیون ریال برآورد کرده اند افزود: در این خصوص 2 متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده حمل کالای قاچاق به مراجع قانونی معرفی شدند.

کد خبر 911172

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha