همکاری پلیس خاتم با ستاد پيشگيري از کرونا

فرمانده انتظامي خاتم ابزار کرد: ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومي اين شهرستان در اجراي مصوبه ستاد مبارزه با بيماري کرونا ۱۷ واحد صنفي متخلف را پلمب کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد؛ «سرهنگ غلامرضا کشوري» در گفت و گویی اذعان کرد: در راستاي ارتقاء امنيت اجتماعي و به منظور پيشگيري از شيوع بيماري کرونا و اجراي مصوبه کميسيون امنيت سلامت و غذايي مبني بر جلوگيري از فعاليت و تعطيلي صنوف متخلف، طرح بازديد از صنوف در اين شهرستان به مرحله اجراء گذاشته شد.

وي ادامه داد: در راستاي اجراي اين طرح ماموران پليس اداره نظارت بر اماکن عمومي از 1280 واحد صنفي بازديد کرده و 17 واحد صنفي متخلف را پلمب کردند و براي 50 واحد صنفي ديگر براي اولين بار تذکر کتبي صادر شد.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان خاتم؛ تخلفات اصلي اين واحدهاي صنفي را رعايت نکردن نکات بهداشتي و ضوابط انتظامي برشمرد و افزود: اجراي طرح هاي مشابه در دستور کار قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: در اين دوره از بازديدها آموزش هاي لازم در خصوص رعايت نکات انتظامي و بهداشتي نيز به صنوف ارائه شد.

کشوري در ادامه بر همراهي کردن متوليان سلامت از ابتداي طرح پيشگيري تاکنون نيز اشاره کرد و گفت: ماموران انتظامي در کنار اکيپ هاي تست سلامت و غربالگري در ورودي شهرستان در تعطيلات نوروزي مستقر هستند.

وي افزود: با اولويت قرار دادن پويش «در خانه بمانيم» و تعطيلي صنوف، امنيت لازم در محل کسب و کار براي آرامش خاطر شهروندان برقرار شده است.

فرمانده نیروی انتظامي شهرستان خاتم در پايان با آرزوي صحت و سلامت براي تمام هموطنان از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک از قبيل احتکار و يا عرضه مواد غير بهداشتي و ضد عفوني کننده، درج اخبار کذب و تنش زا در فضاي مجازي و... مراتب را در کوتاه ترين زمان ممکن به مرکز فوريت هاي پليسي 110 گزارش دهند.

کد خبر 908979

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha