تعطیلی نقاط گردشگری و تفریحی خاتم/ مردم از سفرهای غیر ضروری خودداری کنند

فاضلی از تعطیلی کلیه نقاط گردشگری و تفریحی شهرستان خاتم تا اطلاع ثانوی خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد؛ «فرجام فاضلی» در گفت و گویی از اجرای دستورالعمل کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا و تعطیلی کلیه نقاط گردشگری و تفریحی شهرستان خاتم تا اطلاع ثانوی خبر داد و بیان کرد: در پیشگیری از شیوع کرونا وارد مرحله سختگیرانه تری شده ایم.

وی با اشاره به اینکه ورود و خروج مردم به پارک ها کاملا ممنوع است یادآور شد: امسال مراسم ۱۳ نوروز نداریم و تمامی محدودیت های سختگیرانه اعمال و با متخلفین برابر قانون رفتار خواهد شد.

فرماندار و نماینده عالی دولت در خاتم در ادامه از ممنوعیت عبور و مرور درون شهری و برون شهری در روز ۱۲ و ۱۳ نوروز و ممانعت از حضور در مناطق چهارگانه محیط زیست شامل پناهگاه حیات وحش بوروئیه، منطقه حفاظت شده جنگل باغ شادی، باغ معدن، کندر، چنارناز، کرخنگان و منطقه بره تپه و بوستان های این شهرستان خبر داد.

وی به کنترل شدیدتر راه‌های اصلی ورودی و خروجی شهرستان و ورودی شهرهای هرات و مروست اشاره و اذعان کرد: با استقرار اکیپ های متشکل از نیروی انتظامی، سپاه، هلال احمر، مرکز بهداشت و سایر دستگاه‌های مربوطه به صورت شبانه روزی هرگونه ورود و خروج به شهرستان تحت کنترل و مدیریت قرار گرفته است.

فاضلی با تاکید بر اینکه از مردم انتظار می رود تا از سفرهای غیرضروری پرهیز و خودداری کنند عنوان کرد: تعطیلی و انسداد پارک ها و کلیه مراکز گردشگری، ممنوعیت عبور و مرور درون شهری و برون شهری در روز ۱۲ و ۱۳ نوروز برای کاهش تجمعات و قطع زنجیره تماس انجام می شود تا بتوان موج دوم بیماری را مدیریت کرد.

وی در پایان تصریح کرد: مدت زمان اجرای این طرح مطابق دستورالعمل ابلاغی ستاد ملی  تا ۲۰ فروردین خواهد بود.

لازم به ذکر است که هرات، مرکز شهرستان ۴۰ هزار نفری خاتم در ۲۴۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

کد خبر 910780

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha