بارگذاری اطلاعات آموزشی در سامانه آموزش مجازی

فتح زاده از فعالیت ها و اقدامات صورت گرفته دانشگاه اردکان در زمینه آموزش غیر حضوری گزارشی ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد؛ با توجه به تداوم طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و به منظور استفاده از زیرساخت‌های سامانه آموزش مجازی دانشگاه اردکان، نخستین جلسه شورای آموزشی و تحصیلات تکمیلی این دانشگاه در سال 1399 به صورت مجازی شد.

«علی فتح زاده» در ابتدای این نشست با تقدیر از حمایت های رئیس دانشگاه اردکان از معاونت آموزشی و پژوهشی این نهاد، گزارشی از برنامه ریزی ها، فعالیت ها و اقدامات صورت گرفته در زمینه آموزش غیر حضوری ارائه و خاطرنشان کرد: با تمهیدات اندیشیده شده و بهبود شرایط بحرانی کشور امیدواریم بتوانیم در موعد مقرر ترم را به پایان برسانیم.

وی با بیان اینکه بخش‌های مختلفی در راه‌اندازی این سامانه که به نوعی خودکفایی در این زمینه محسوب می‌شود مشارکت داشتند که شایسته تشکر و تجلیل اند ادامه داد: اغراق نیست اگر بگوییم گاهاً تلاش همکاران این حوزه شبانه‌روزی بود تا بتوانیم سامانه را در موعد مقرر برای برگزاری کلاس‌ها در مقیاسی گسترده آماده کنیم.

معاون امور آموزشی و پژوهشی دانشگاه اردکان تصریح کرد: بالغ بر ۲۱۰۰ دانشجو، ۲۴۵ استاد و ۶۰۰ درس به صورت مجزا در سامانه بارگذاری شد و در این راستا بیش از ۱۴,۰۰۰ عنوان درسی برای دانشجویان به ثبت رسید.

وی یادآور شد: ممکن است در اوایل بهره‌برداری از این سامانه به ایراداتی برخورد کنیم که در تلاشیم این اشکالات به حداقل خود برسد.

گفتنی است که  همانند سنوات گذشته، ساعت تشکیل کلاس های نوبت عصر دانشگاه اردکان در نیمه اول سال نیز از ساعت 13 به 13:30 و از ساعت 15 به 15:30 تغییر یافته است.

کد خبر 912409

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha