پایان عملیات غربالگری و تب‌سنجی هلال احمر استان زنجان

شهرام میرزایی گفت: عملیات تب سنجی و پایش سلامت در مبادی ورودی و خروجی این استان توسط هلال احمر پایان یافت.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان در جمع خبرنگاران گفت: برپایی پست های بازرسی سلامت به منظور غربالگری و تب سنجی ویروس کرونا از 9 اسفند در مبادی ورودی و خروجی استان زنجان در 24 پست آغاز شده بود.

 

شهرام میرزایی خاطرنشان کرد: پایش سلامت 97 هزار و 607  نفر توسط نیروهای داوطلب، جوانان و کارکنان جمعیت هلال احمر استان زنجان با موفقیت انجام شد.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: این تعداد سرنشینان 38 هزار و 96 خودور  بودند که در خصوص ابتلا به ویروس کرونا سلامت آنها مورد پایش قرار گرفت.

 

میرزایی ادامه داد: در این مدت پایش سلامت، ۴۲2 نفر با علائم تب شناسایی شده بودند که  ۳۶9 نفر به مراکز درمانی استان ارجاع داده شدند.

 

وی اظهارداشت: از ابتدای غربالگری و پایش سلامت یک‌هزار و 364 نفر از داوطلبان، جوانان و پرسنل هلال احمر در پست های بازرسی سلامت، غربالگری و تب سنجی افراد ورودی به شهرها فعالیت کرده اند.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: از این تعداد یکهزار و چهار نفر داوطلب و اعضای جوانان و 360 نفر نیز از کارکنان جمعیت هلال احمر استان هستند.

 

میرزایی اضافه کرد: در این مدت 244 خودروی سواری، کمک دار و کمک دار سبک در ارائه خدمات فعال بود.

 

وی با بیان اینکه غربالگری و تب سنجی هلال احمر با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و نیروی انتظامی استان زنجان انجام شد، تاکید کرد: جمعیت هلال احمر استان زنجان دوشادوش هموطنان برای شکست و ریشه کنی کرونا در تلاش است و از هیچ خدمتی در این خصوص دریغ نمی کند.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: عبور از بحران ویروس کرونا مستلزم عزم همگانی همه شهروندان در سطح شهرها و روستاها است و هلال احمر استان زنجان با همه توان تجهیزات و نیروها شبانه روز در تلاش است.

 

کد خبر 912936

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha