اینفوگرافیک/ گزارش فعالیت های هلال احمر برای مقابله با کرونا در استان یزد

گزارش اهم فعالیت های جمعیت هلال احمر استان یزد در جهت پیشگیری و مقابله با شیوع ویروس کرونا از ۹ اسفندماه ۹۸ تا ۱۴ فروردین ماه ۹۹ منتشر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد؛ جمعیت هلال احمر استان یزد از روز 9 اسفندماه سال 98 تا 14 فروردین ماه سال 99 برای مبارزه با شیوع ویروس کرونا در سطح جامعه فعالیت های گسترده ای و قابل توجهی را انجام داد.

توزیع اقلام بهداشتی مورد نیاز، برپایی پایگاه های پایش سلامت و غربالگری، ارائه خدمات بهداشتی لازم، به کارگیری عمده دستگاه های خودرویی، فعالیت نیروها و پرسنل عملیاتی، امدادی و داوطلب و فعالیت تیم های سحر، سحاب و... از جمله این اقدامات بوده است.

آمار تجمیعی معاونت آموزش و پژوهش و روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد در خصوص پیشگیری از کروناویروس در بازه زمانی 9 اسفندماه 98 تا 14 فروردین ماه 99 نیز منتشر شده است که نشان دهنده برگزاری دوره های مجازیِ آموزشی، اطلاع رسانی خبری در قالب تولید گزارشات، مصاحبه ها، بنر آموزشی، مستندسازی و... جهت آگاه بخشی مردم استان یزد می باشد.

در اینفوگرافیک های ذیل؛ جزئیات این دو گزارش عملکردی در بازه زمانی نهم اسفندماه 98 تا چهاردهمین روز از بهار 99 ذکر شده است.

لازم به ذکر است که جمعی از هنرمندان مطرح یزدی نیز در جمع امدادگران جمعیت هلال احمر استان یزد مستقر در ایستگاه های پایش سلامت و غربالگری ورودی شهر یزد واقع در میدان مرحوم حضرت آیت الله مدرسی از زحمات فعالین این مجموعه قدردانی کردند و از مردم استان خواستند تا برای شکست کرونا در منازل خود بمانند.

کد خبر 913361

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha