غربالگری نزدیک به ۵۷۶ هزار نفر در پایگاه های غربالگری در استان

حرازی زاده با اشاره به فعالیت ۱۹ پایگاه غربالگری در ورودی استان یزد گفت: نزدیک به ۵۷۶ هزار نفر در این پایگاه ها غربالگری شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، « محسن حرازی زاده» روز گذشته در نشست خبری در جمع اصحاب رسانه در استان یزد ضمن تبریک سال جدید و ایام شعبانیه گفت: متاسفانه امسال کرونا شرایط خاص و ویژه ای را در سطح جهان و کشور ما ایجاد کرده است و بسیاری از برنامه ها را تغییر داده است.

مدیر عامل هلال احمر یزد خاطرنشان کرد: امروز نقش اطلاع رسانی مناسب و درست برای جامعه مهم و ضروری است زیرا نحوه خدمات رسانی به جامعه را ساماندهی می کند و دریافت کنندگان خدمات نیز از چگونگی دریافت این خدمات آشان می شوند.

وی افزود: جمعیت هلال احمر همچون سال های گذشته فعالیت های خود را ساماندهی کرده بود اما به واسطه شیوع ویروس کرونا ماهیت فعالیت های ما تغییر کرد و پایگاه های جاده ای ما در ایام نوروز به غربالگری اختصاص پیدا کرد.

حرازی زاده ادامه داد: 12 پایگاه امداد جاده ای ما فعال بوده است و با توجه به بحث کرونا به این بحث اختصاص داده شده بود و غربالگری و تب سنجی را انجام دادند.

مدیر عامل هلال احمر یزد بیان کرد: در استان یزد به عنوان اولین استان های کشور غربالگری را از پایانه مسافربری، راه آهن آغاز کرد و  در 19 پایگاه در مبادی ورودی استان در جهت پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا فعالیت کردند.

وی بیان کرد: مهمترین ظرفیت ما جمعیت های داوطلبانه هستند که در این ایام نیز شاهد همکاری بسیار خوبی از سوی مردم و این جمعیت بودیم.

حرازی زاده گفت: در زمان فعالیت پایگاه‌های غربالگری هلال احمر قریب ۵۷۶ هزار نفر غربالگری شدند.

کد خبر 914436

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha