باشگاه های بدن سازی و پرورش اندام استان یزد ساماندهی می شوند

بوستانی با بیان اینکه سال ۹۹، سال تحول پرورش اندام استان یزد است گفت: باشگاه های بدن سازی و پرورش اندام استان یزد ساماندهی می شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، اولین نشست هم اندیشی هیئت بدن سازی و پرورش اندام استان یزد در سال جدید با حضور مصطفی بوستانی، رئیس هیئت بدن سازی، حسین ارزانش، مشاور عالی این هیئت و چند تن از اعضا برگزار شد.

در ابتدای این نشست بوستانی، رئیس هیئت بدن سازی و پرورش اندام استان یزد در سخنانی با اشاره به فعالیت های انجام شده در سال گذشته افزود: بدن سازی و پرورش اندام استان یزد در سال 98 با وجود اینکه تغییر و تحولات زیادی داشت، با همکاری و همدلی مسئولان، نخبگان، مربیان و ورزشکاران استان روند رو به رشدی را تجربه کرد که امیدواریم با ادامه این روند، شاهد گام های بلندتری نیز باشیم.

رئیس هیئت بدن سازی و پرورش اندام استان یزد ادامه داد: در سال گذشته 2 مسابقه برگزار کردیم که هر دو از نظر نظم، ساماندهی، کیفیت و همچنین حضور ورزشکاران بسیار خوب و رضایت بخش بود.

وی همچنین به اهمیت آموزش و ارائه آموزش‌های علمی و به روز به مربیان اشاره کرد و گفت: در سال 98، آغاز دوره های آموزشی معطل مانده از قبل و همچنین دوره های جدید بود که طبق نظرسنجی هایی که از شرکت کنندگان انجام شده، اکثریت از کیفیت برگزاری این دوره ها راضی بوده اند که امیدواریم در سال جدید با جدیت و قوت بیشتری این دوره های آموزشی ادامه یابد.

بوستانی در بخش دیگری از سخنانش از ساماندهی باشگاه های ورزشی در استان خبر داد و اظهار داشت: باشگاه های ورزشی باید جای امنی برای فرزندان و جوانان یزدی باشند، به گونه ای که خانواده ای که فرزندش را در باشگاه ثبت نام می کند، نگرانی به هیچ وجه از رخدادهای احتمالی در باشگاه نداشته باشد.

رئیس هیئت بدن سازی و پرورش اندام استان یزد به اهمیت فعال شدن شهرستان های استان نیز تاکید و ادامه داد: ما با بعضی از روسای هیئت شهرستان ها جلسه داشته ایم، برنامه ها و عملکرد آنها را بررسی کرده و تعدادی از شهرستان ها نیز بدون رئیس هستند، بدون شک تعدادی از روسای ورزشی باید تعویض شوند که در این باره در جلسه های آینده تصمیم گیری خواهد شد.

کد خبر 914629

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha