قرارگاه مواسات و همدلی با محوریت مساجد در البرز آغاز به کار کرد

قرارگاه مواسات و همدلی امروز ۲۳ فروردین طی نشستی در دفتر نماینده ولی فقیه در البرز با حضور ائمه جمعه استان آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، تشکیل قرارگاه مواسات و همدلی با محوریت مساجد که توصیه رهبرمعظم انقلاب در روز نیمه شعبان است، امروز ۲۳ فروردین طی نشستی در دفتر نماینده ولی فقیه در البرز با حضور ائمه جمعه استان آغاز به کار کرد.

« آیت الله سیدمحمدمهدی حسینی همدانی» طی این نشست با اشاره به اهمیت تشکیل قرارگاه مواسات و همدلی گفت: قرارگاه ملی مواسات و همدلی و مواسات به واقع لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب است که نیمه شعبان به آن اشاره کردند.

نماینده ولی فقیه در البرز افزود: طرح رزمایش همدلی با محوریت نماینده ولی فقیه در استان و ائمه جمعه در شهرستان ها با هدف بهره مندی از پتانسیل های مردمی اعم از نیکوکاران با هدف یاری رساندن به افراد آسیب دیده در جریان شیوع بیماری کرونا از نیمه شعبان تا ماه مبارک رمضان انجام می شود.

آیت الله حسینی همدانی بیان کرد: مساجد به عنوان قرارگاه محوری در سطح محلات از ابتدای شیوع ویروس کرونا با همت نیروهای تربیت شده مساجد برای کمک به افراد کم برخوردار پای کار آمدند.

وی با اشاره به اینکه تقویت بعد معنوی افراد جامعه از جمله برنامه هایی است که باید نسبت به آن توجه داشت مطرح کرد: ضروری است نهادهای دولتی و خصوصی با محوریت امام مسجد در جهت توزیع خدمات به افراد کم برخوردار اهتمام ویژه ای داشته باشند.

کد خبر 915187

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha