برگزاری مسابقه دانشجویی مقابله با کرونا در اردکان

مدیر امور فرهنگی دانشگاه اردکان از برگزاری مسابقه دانشجویی مقابله با کرونا در این شهرستان خبر داد.

«احسان کردی» در گفت و گویی با خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد در این رابطه گفت: مسابقه مقابله با کرونا به صورت مجازی به همت امور فرهنگی و اجتماعی دانشگاه اردکان با همکاری کانون های شعر و ادب و رسانه و تبلیغات این دانشگاه برگزار می شود.

وی؛ هدف از برگزاری این مسابقه را فرهنگ سازی مقابله با ویروس کرونا، کشف استعدادهای دانشجویان و توجه به گسترش فعالیت های فرهنگی در فضای مجازی با توجه به تعطیلی دانشگاه ها عنوان کرد.

مدیر امور فرهنگی دانشگاه اردکان با بیان اینکه این مسابقه دارای پنج بخش شامل شعر، دلنوشته، استندآپ کمدی (حداکثر 10 دقیقه)، دابسمش انگیزشی (حداکثر 90 ثانیه) و عکاسی (عکس باید در قالب فایل و بدون ادیت ارسال شود) است اظهار داشت: دانشجویان می توانند طبق قوانین مسابقه آثار خود را تا 20 اردیبهشت ماه سال جاری به صورت مجازی ارسال کنند.

وی تصریح کرد: در هر بخش، حداکثر سه اثر از هر دانشجو پذیرفته می شود و به نفرات برگزیده در هر بخش صد هزار تومان تعلق می گیرد.

گفتنی است که با توجه به تداوم تعطیلی بخش‌ کتابخانه مرکزی دانشگاه اردکان اعلام شده است دانشجویانی که مهلت امانت کتاب‌شان پایان یافته است می‌توانند با مراجعه به سامانه اینترنتی کتابخانه نسبت به تمدید مهلت امانت کتب خود اقدام کنند.

کد خبر 915593

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha