فعالیت برخی اصناف به‌معنی رفع خطر کرونا در اردکان نیست

شهابی زاد تاکید کرد: هنوز شرایط در اردکان عادی نیست و اجازه فعالیت به اصناف به منزله عادی شدن شرایط شهرستان و رفع خطر کرونا نیست.

«بهروز شهابی زاد» در گفت و گویی با خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد اظهار داشت: با همت دسته جمعی و همکاری مردم اردکان، کادر بهداشت و درمان، صنوف و صنایع این شهرستان فعلا وضعیت کووید 19 و تعداد مراجعان به مراکز درمانی در وضعیتی پایدار قرار گرفته است.

وی بیان کرد: با توجه به ابلاغ پروتکل های کشوری در رابطه با طرح فاصله گذاری اجتماعی؛ محدودیت های برخی از صنوف در شهرستان اردکان برداشته شد و با رعایت مسائل بهداشتی، اجازه فعالیت به این واحدها داده شد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه هنوز شرایط در اردکان عادی نیست و اجازه فعالیت به اصناف به منزله عادی شدن شرایط شهرستان و رفع خطر کرونا نیست اذعان کرد: رعایت نکات بهداشتی در نانوایی ها و واحدهای پخت نان با جدیت بیشتری کنترل و نظارت ها ادامه خواهد داشت.

وی افزود: در ابتدای امر از صاحبان نانوایی ها در سطح شهرستان اردکان خواستاریم تا نکات لازم بهداشتی را برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا رعایت کنند.

فرماندار شهرستان اردکان در پایان یادآور شد: بازرسان بهداشتی و صنفی با واحدهایی که شرایط فاصله‌ گذاری و تعهدات‌شان به ستاد کرونا را انجام ندهند برخورد خواهند کرد.

کد خبر 916456

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha