تجهیزات ارائه خدمات اینترنتی به مراجعین در اختیار نظام بانکی قرار گیرد

عضو شورای پول و اعتبار گفت: می بایستی تجهیزات لازم برای ارائه خدمات اینترنتی به مراجعین در اختیار نظام بانکی قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد؛ «محمد رضا تابش»، نماینده مردم شهرستان اردکان در مجلس شورای اسلامی در نشست ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان یزد که به ریاست استاندار در محل سالن کوثر استانداری برگزار شد، حضور یافت.

وی در این جلسه ابراز کرد: طبق مصوبه شورای پول و اعتبار مقرر شد بانک مرکزی با هماهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی؛ تهیه پروتکل های بهداشتی و تجهیزات لازم در شرایط شیوع کرونا برای بانک ها را مورد ارزیابی قرار دهد.

عضو شورای پول و اعتبار افزود: همچنین می بایستی تجهیزات لازم برای ارائه خدمات اینترنتی به مراجعین، در اختیار نظام بانکی قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه رشد اقتصادی نُه ماهه کشور علیرغم مشکلات در زمینه فروش نفت، تحریم ها و... در مجموع مثبت است بر لزوم تحقق شعار سال تاکید کرد.

نماینده مردم شهرستان اردکان در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی همچنین به لزوم پیگیری مشکلات نظام بانکی استان یزد برای ارائه خدمات بهتر به مردم و کارآفرینان که در این جلسه ارائه شد از طریق مدیران کشور و شورای پول و اعتبار اشاره کرد.

گفتنی است که این جلسه به منظور ارائه برنامه های نظام بانکی استان در راستای شعار سال، جهش تولید و دوران پساکرونا تشکیل شد که علاوه بر تشریح برنامه ها از سوی مدیران بانکی، فعالین بخش خصوصی نیز به بیان دغدغه ها و انتظارات خود از بانک ها پرداختند.

کد خبر 917163

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha