احیای بازارچه زین‌الدین اردکان/ محوطه سازی خانه تاریخی خردمند

اجرای پروژه ها و طرح ها توسط شهرداری اردکان برای رفاه حال شهروندان در سطح این شهر ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد؛ در روزهایی که دستگاه های گوناگون از جمله شهرداری اردکان به برنامه ریزی و فعالیت های مقابله و مبارزه با شیوع ویروس کرونا در سطح جامعه می پردازند، این نهاد فعالیت های عمرانی جهت رفاه حال همشهریان اردکانی را ادامه می دهد.

پیاده رو سازی و تعویض سنگ جداول باند شرقی در بلوار شهید بهشتی (ره) به همت واحد عمران شهرداری-واحد موتوری، عملیات اجرایی زیرسازی خیابان شهدای شریف‌آباد، آغاز عملیات سنگ جدول‌گذاری پارک جدید بانوان اردکان به طول ۲ هزار متر و تداوم اجرای پروژه محوطه‌سازی خانه تاریخی خردمند توسط سازمان بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری اردکان از جمله این طرح ها است.

در پی قول مساعد شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر اردکان در جمع اهالی محله زین‌الدین نیز، پروژه احیای بازارچه زین‌ الدین با مشارکت شهرداری و اداره میراث فرهنگی، صنایع‌ دستی و گردشگری این شهرستان آغاز به کار کرد.

همچنین با پیگیری اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار و نماینده مردم شهرستان اردکان در مجلس شورای اسلامی؛ مجتمع صنعتی و معدنی چادرملو در راستای انجام تعهدات خود، ۱۵۰ میلیارد ریال در جهت بهسازی آسفالت معابر اصلی شهر اردکان پس از اجرای فاضلاب اختصاص داد.

در ادامه پروژه کاشت بیش از ۴۰۰ اصله درخت در باند غربی بلوار غدیر شهر اردکان نیز؛ ۱۶۰ اصله نهال خرما در باند غربی این بلوار نیز به همت شهرداری کاشته شد.

گفتنی است که در نشستی با حضور جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر اردکان، طرح پيشنهادي مركز خريد آزادي این شهر به صورت ويدئو كنفرانس با طراح پروژه بررسی شد.

کد خبر 916885

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha