راه اندازی ایستگاه سلامت توسط کانون فرهنگی هنری علی بن ابیطالب (ع)

قراگوزلو از راه اندازی ایستگاه سلامت به منظور ضدعفونی خودروها و معابر توسط کانون فرهنگی هنری علی بن ابیطالب (ع) خبر داد.

« قراگوزلو» در گفتگو با خبرگزاری شبستان در قم گفت: اعضای کانون فرهنگی هنری علی بن ابیطالب (ع) به منظور مقابله با گسترش ویروس کرونا و تامین سلامت مردم اقداماتی را انجام داده است.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری علی بن ابیطالب (ع) با اشاره به فعالیت های این کانون گفت: با توجه به شيوع بيماري کرونا، کانون امام علي ابن ابيطالب (ع) ايستگاه سلامت راه اندازي کرده است.

 

وی ادامه داد: ضدعفونی خودروها و محله ها از فعالیت های این ایستگاه سلامت است که توسط اعضای کانون فرهنگی هنری علی بن ابیطالب (ع) انجام می شود.

 

                                                                                                           

 

قراگوزلو همچنین یادآور شد: با توجه به شرایط خاص امروز جامعه و مشکلات اقتصادی بویژه برای مردم مناطق محروم، کانون فرهنگی هنری علی بن ابیطالب (ع) در راستای کمک به نیازمندان بسته های معیشتی را تهیه و بین نیازمندان توزیع می کند.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری علی بن ابیطالب (ع) تصریح کرد: همچنین به همت این کانون بسته های بهداشتی نیز میان بيماران کرونايي و نیازمندان توزیع می شود.

                                                                                                          

لازم به ذکر است در پی شیوع کرونا ویروس و از همان روزهای آغازین بسیاری از کانون های فرهنگی هنری مساجد فعالیت های جهادی را در راستای مبارزه با این ویروس شروع کرده اند که همچنان ادامه دارد

کد خبر 918342

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha