توزیع بسته های مواد غذایی ویژه نیازمندان توسط کانون مسجد صاحب الزمان (عج) بهاباد

مسئول کانون مسجد صاحب الزمان (عج) بهاباد یزد از جمع آوری و توزیع بسته های مواد غذایی ویژه نیازمندان در آستانه ماه مبارک رمضان خبر داد.

محمد علی شیخ زاده بهابادی، مسئول کانون مسجد صاحب الزمان (عج) بهاباد یزد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد با اشاره به برنامه های کانون در ایام شیوه و گسترش ویروس کرونا گفت: در دو ماه اخیر به واسطه شیوع ویروس کرونا در سطح کشور و استان، برنامه های متعددی از سوی کانون برگزار شد که تب سنجی، ضدعفونی کردن مسجد و اماکن عمومی از جمله این برنامه ها بود.

وی افزود: با توجه به قرار گرفتن در آستانه ماه مبارک رمضان با همکاری خیرین اقدام به جمع آوری و بسته بندی و توزیع بسته های مواد غذایی کرده ایم که در اختیار نیازمندان قرار گرفته است.

مسئول کانون مسجد صاحب الزمان (عج) بهاباد یزد بیان کرد: در این راستا بسته های بهداشتی تهیه کردیم و در بین خانواده های منطقه توزیع شد.

شیخ زاده بهابادی گفت: خوشبختانه حضور خیرین و مشارکت در این امور بسیار راضی کننده است که امیدواریم بتوانیم تا پایان ماه مبارک رمضان به فعالیت های خود ادامه دهیم.

وی افزود: با توجه به تعطیلی مساجد در برهه کنونی، فعالیت های ما تعطیل نشده است و اعضای کانون همچنان به فعالیت های فرهنگی در بستر فضای مجازی و همچنین کمک های مشارکتی در جهت حمایت از محرومان می پردازند.

 

کد خبر 919989

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha