اجراي طرح توقیف وسايل نقليه متخلف در بهاباد / دستگیری سارق موتورسیکلت در اردکان

با همکاری فرماندهی انتظامی استان یزد اجرای طرح توقیف وسایل نقلیه متخلف در شهرستان بهاباد و دستگیری سارق موتورسیکلت در شهرستان اردکان انجام شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد؛ «علی مهیجی» روز گذشته در نشست با فرماندهی انتظامی استان یزد با اشاره به اقدامات این نیرو در روزهای اخیر گفت: در راستاي روان سازي ترافيك و برخورد با رانندگان خودرو و راكبان موتورسيکلت هاي متخلف، ماموران انتظامي شهرستان بهاباد در طي هفته گذشته طرح برخورد با وسايل نقليه متخلف را با هدف افزايش احساس آسايش و امنيت اجراء کردند.

وي افزود: ماموران پس از اخذ مجوزهاي قانوني با استقرار در نقاط حادثه خيز شهر، ضمن تذكر شفاهي به تعدادي از رانندگان وسايل نقليه، تعداد 38 دستگاه خودرو و موتورسيكلت را كه با حركات مخاطره آميز موجبات سلب آسايش شهروندان را فراهم كرده بودند توقيف و اعمال قانون کردند.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهاباد با بيان اينكه طرح برخورد با رانندگان وسايل نقليه متخلف همچنان در دستور كار جدي پليس است، تاكيد كرد: مركز فوريت هاي پليسي 110 به صورتِ شبانه روزي آماده پاسخگويي به نيازهاي پليسي هموطنان بوده و شهروندان مي توانند ضمن تماس با سامانه 197 انتقادات و پيشنهاد هاي خود از نيروي انتظامي را هم انعکاس دهند.

همچنین فرمانده نیروی انتظامی اردکان نیز در گفت و گویی از دستگيري يك نفر سارق و كشف يك دستگاه موتورسيكلت سرقتي در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ سید رضا صادقیان در این رابطه افزود: در پي وقوع چند فقره سرقت موتورسيكلت در شهرستان اردكان  طرح ارتقاي امنيت اجتماعي با هدف شناسايي و دستگيري سارق يا سارقين موتورسيكلت در دستور کار ماموران پليس اين فرماندهي قرار گرفت.

وي گفت: ماموران يگان امداد اين فرماندهي در حين گشت زني هدفمند در سطح شهر به يك دستگاه موتورسيكلت مظنون كه پس از استعلام از سيستم پليس آگاهي مشخص شد موتورسيكلت سرقتي از شهرستان مي باشد كه در يك عمليات غافلگيرانه موتورسيكلت را توقيف و متهم را دستگير كردند.

صادقيان افزود: متهم در اداره پليس به سرقت موتورسيکلت كشف شده اعتراف و پس از تشكيل پرونده تحويل مراجع قضائي شد.

فرمانده نیروی انتظامي شهرستان اردكان در پايان از شهروندان خواست با توجه به گرم شدن هوا و استفاده بيشتر از موتورسيكلت ضمن رعايت قوانين رانندگي، هشدارهاي پليس را جهت پيشگيري از سرقت رعايت كنند تا در دام سارقان گرفتار نشوند و هرگونه موارد مشكوك را در تماس با مركز فوريت‌هاي پليسي 110 گزارش كنند.

کد خبر 915596

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha