از طرح ارتقای امنیت اجتماعی در اردکان تا کشف بیش از ۵۱ کیلو تریاک در خاتم

اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در اردکان، کشف بیش از ۵۱ کیلو تریاک در خاتم و کشف موتور سيکلت سي بي ۱۳۰۰ در يزد بخشی از اخبار انتظامی استان یزد است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد؛ در بسته خبری پیش‌رو، بخشی از اخبار انتظامی استان یزد گردآوری و در اختیار خوانندگان قرار گرفته است.

اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در اردکان

«سید رضا صادقیان» در این رابطه گفت: طرح ارتقاء امنيت اجتماعي با هدف برخورد با وسايل نقليه متخلف در سطح شهرستان اردكان توسط ماموران يگان امداد در فروردين ماه به مرحله اجرا درآمد.

وی افزود: در نتيجه اين طرح؛ 55 دستگاه موتورسيکلت و 9 دستگاه خودروي متخلف توقيف و روانه پارکينگ شد که نداشتن پلاك، حرکات نمايشي، تغيير در صداي وسيله نقليه و ايجاد مزاحمت براي شهروندان از جمله دلايل عمده توقيف اين وسايل نقليه بوده است.

فرمانده نیروی انتظامي شهرستان اردكان؛ هدف پليس از اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي را افزايش امنيت، آسايش و آرامش شهروندان برشمرد و خاطرنشان کرد: لازم است شهروندان نيز ضمن رعايت نکات ايمني در پيشگيري از سرقت و... هرگونه موارد مشکوک را از طريق تلفن 110 به پليس اطلاع دهند.

مامور پلیس راه گوشی تلفن را به صاحبش بازگرداند

«سید علی آسیایی» درباره جزئیات این خبر گفت: مامور گشت پلیس راه "یزد-شیراز" هنگام کنترل محور "ده بالا" یک دستگاه گوشی تلفن همراه را پیدا می کند.

آسیایی ادامه داد: با تلاش و پیگیری های فراوان ماموران سردان "احمد شکاری" فرد مالباخته شناسایی و اموال مفقودی به وی بازگردانده شد.

رئیس پلیس راه استان یزد تصریح کرد: این عمل به موقع و شایسته مامور پلیس موجبات خوشحالی و قدردانی فرد مالباخته از عملکرد پلیس را به همراه داشت.

کشف بیش از 51 کیلو تریاک در خاتم

«غلام رضا کشوری» درباره این خبر اظهار داشت: ماموران پلیس شهرستان خاتم با انجام کار اطلاعاتی از تردد یک دستگاه موتور سیکلت به صورت اسکورت و یک دستگاه خودروی سواری پژو حامل محموله موادافیونی در محور "نیریز به خاتم" مطلع شدند.

وی با بیان اینکه ماموران در یک عملیات ضربتی موتورسیکلت و خودروی قاچاقچیان را متوقف کردند، افزود: در بازرسی از خودرو 51 کیلو و 300 گرم تریاک کشف و 2 قاچاقچی دستگیر و به مقامات قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان خاتم در پایان اعلام داشت: این محموله از جنوب شرق کشور به مقصد پایتخت بارگیری شده بود که با تیزهوشی ماموران پلیس خاتم توقیف شد.

انهدام باند کلاهبرداران از شرکت بيمه به روش تصادف ساختگي

«سيد محمد طاهر موسوي»، فرمانده انتظامي شهرستان میبد در این خصوص گفت: با دريافت مرجوعه قضائي از سوي يکي از شرکت هاي بيمه مبني براحتمال کلاهبرداري با تصادف ساختگي، موضوع در دستور کار ماموران قضايي کلانتري مرکزاين شهرستان قرار گرفت.

وي بيان داشت: ماموران پس از بررسي دوربين هاي مداربسته و تحقيقات فني در روي مستندات موجود 3 عضو اين باند حرفه اي را شناسايي و دستگير کردند.

سرهنگ موسوي تصريح کرد: متهمان که ابتدا منکر هرگونه جرمي بودند در بازجوئي هاي علمي پليس و مواجهه با ادله و مستندات کشف شده از آنها به کلاهبرداري با تصادف ساختگي از شرکت هاي بيمه اعتراف کردند.

وي خاطر نشان کرد: با هماهنگي مقام قضائي تحقيقات از متهمان براي کشف ديگر جرائم احتمالي ادامه دارد.

کشف موتور سيکلت سي بي 1300 در يزد

«سرهنگ منوچهر نصيري»، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان یزد در این خصوص، اظهار داشت: ماموران کلانتري 11 اين فرماندهي در راستاي مبارزه با قاچاق کالا؛ مطلع شدند که فردي اقدام به نگهداري تعدادي موتورسيکلت غيرمجاز کرده است.

وی ضمن اشاره به کار اطلاعاتي ماموران و شناسايي منزل موردنظر گفت: در بازرسي از اين منزل، يک دستگاه موتورسيکلت "سي بي1300" کشف و يک متهم نيز دستگير شد.

کد خبر 922617

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha