کشف ۲۰ كيلوگرم ترياک، ۴ کيلوگرم شيشه و يک کيلوگرم هروئين توسط ماموران انتظامي مهریز

فرمانده انتظامي شهرستان مهريز از كشف ۲۰ كيلوگرم ترياک، ۴ کيلوگرم شيشه و يک کيلوگرم هروئين توسط ماموران انتظامي اين فرماندهي خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد؛ «حسين منصوري» ضمن تشريح اين خبر اظهار داشت: ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان مهريز با انجام يکسري اقدامات اطلاعاتي از حمل و جا به جايي مواد مخدر توسط قاچاقچيان به وسيله يک دستگاه خودرو سواري پژو پارس در محور انار به سمت يزد مطلع و پيگيري موضوع به صورت ويژه در دستور كار آنان قرار گرفت.

وي گفت: ماموران انتظامي با تشكيل اكيپي به مسير حركت قاچاقچيان اعزام و پس از مشاهده خودرو پژو پارس مورد نظر، دستور توقف آن را صادر کردند.

اين مقام انتظامي افزود: راننده خودرو بدون توجه به اخطار ايست پليس با افزايش سرعت و حركات مارپيچ فرار کرد که پس از يک تعقيب و گريز، عرصه را بر خود تنگ ديده و خود را تسليم کرد.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان مهریز تصريح کرد: ماموران انتظامي در بازرسي از اين خودرو موفق به كشف 20 كيلوگرم ترياک، 4 کيلوگرم شيشه و يک کيلوگرم هروئين شدند.

وی با اشاره به دستگيري يک نفر قاچاقچي در اين خصوص خاطرنشان کرد: متهم پس از بازجوئي هاي تکميلي با تشکيل پرونده، راهي دادسرا شد.

کد خبر 915597

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha