توقیف ۳۹ دستگاه وسیله نقلیه متخلف در تعطیلات نوروزی در بافق/ کشف ۱۷ بطري الکل متانول در اشکذر

توقیف ۳۹ وسیله نقلیه متخلف در تعطیلات نوروزی در بافق، ممانعت از ورود بیش از هزار و ۳۰۰ خودرو غیر بومی به خاتم و کشف ۱۹۵ بطري ۵۰۰ سی سی ماده ضد عفوني و ۱۷ بطري الکل متانول در اشکذر از اخبار پلیسی استان یزد است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد؛ فرمانده نیروی انتظامی بافق گفت: مأموران پلیس راهنمایی و رانندگی این شهرستان در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و اجرای طرح برخورد با وسایل نقلیه متخلف در تعطیلات نوروزی تعداد 25 دستگاه موتورسیکلت و 14 دستگاه خودرو را متوقف کردند.

وی اضافه کرد: وسایل نقلیه توقیفی به پارکینک انتقال و راکبان آن ها که مرتکب تخلفاتی اعم از عدم ارائه گواهینامه و تخلفات همزمان حادثه ساز شده بودند ضمن اعمال قانون با اخذ تعهد، متعهد به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی شدند.

سرگرد شهرام طولابی نژاد در پایان تصریح کرد: رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی برای شهروندان الزامی است و از صدمات بدنی و خسارتی آنها می کاهد.

همچنین فرمانده نیروی انتظامی شهرستان خاتم نیز در گفت و گویی، اظهار داشت: در راستای جلوگیری از شیوع کروناویروس و قطع زنجیره آن، طرح ممنوعیت ورود خودروهای غیربومی در حال اجراست.

وی گفت: در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی از ورود 1350 خودروی غیر بومی به داخل شهرستان خاتم جلوگیری شده است.

سرهنگ غلامرضا کشوری ادامه داد: طرح ممنوعیت ورود خودروهای غیربومی به خاتم تا ریشه‌کنی بیماری کرونا در شهرستان ادامه خواهد داشت و از هموطنان انتظار می‌رود تا پایان این طرح و بازگشت به شرایط عادی از سفر به این شهرستان خودداری کنند.

وی با درخواست از شهروندان برای همکاری با پویش‌های مردمی و پلیس، خاطرنشان کرد: خودروهایی که در شهر بدون هدف دوردور می‌کنند، ضمن اعمال قانون، خودرو توقیف و به پارکینگ دلالت داده میشود.

یکی دیگر از جدیدترین اخبار پلیسی استان یزد؛ کشف ۱۹۵ بطري ۵۰۰ سی سی ماده ضد عفوني و ۱۷ بطري الکل متانول در شهرستان اشکذر بود.

«سرهنگ علي رضا خدایی» در این خصوص اظهار داشت: ماموران فرماندهي نیروی انتظامي شهرستان اشكذر در طی اقدام ضربتي و هوشمندانه موفق شدند يك باب مغازه لوازم آرايشي که به صورت غيرمجاز در حال فروش الکل بود را شناسايي و متوقف کنند.

وي افزود: در اين عمليات ماموران پس از اخذ مجوز از مقام قضائي طي بازرسي به عمل آمده از مغازه مذکور 195 بطري 500 سی سی ماده ضد عفوني و 17 بطري الکل متانول که جهت شست و شو و ضد عفوني استفاده مي شوند را کشف کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان اشكذر با اشاره به دستگيري فروشنده و تحويل وي به مراجع قضائي گفت: متاسفانه در اين ايام که مردم احتياج مبرمي به اقلام بهداشتي دارند عده اي سودجو و فرصت طلب براي کسب منفعت خود اقدام به احتکار و گرانفروشي اين گونه اقلام مي کنند که پليس؛ مقتدرانه با اين افراد برخورد مي کند.

کد خبر 912995

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha