انهدام باند سارقان در شهرستان میبد و دستگیری عوامل آن

فرمانده انتظامي ميبد از انهدام باند سارقان يکي از شرکت هاي حوزه فولاد این شهرستان و کشف بيش از ۷ ميليارد ريال اموال مسروقه خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد؛ «سید محمد طاهر موسوی» در نشست با فرمانده نیروی انتظامی استان یزد با اشاره به اقدامات نیروی انتظامی شهرستان میبد گفت: پس از اطلاع از سرقت در يکي از شرکت هاي سطح حوزه شهرستان ميبد، بلافاصله ماموران پليس آگاهي در محل حاضر و موضوع به صورت ويژه در دستور کار آنان قرار گرفت.

وي افزود: کاراگاهان پليس آگاهي شهرستان میبد با انجام تحقيقات گسترده، ميداني و اقدامات ويژه فني و اطلاعاتي و همکاري مسئولان شرکت با پليس، رد پاي 4 نفر سارقان حرفه اي در اين پرونده را شناسايي کردند.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان میبد يادآور شد: بعد از شناسايي متهمان و تحت نظرقرار دادن آنها، ارتباط يکي از سارقان با يک نفر مالخر به ثبت رسيد.

وي ابراز کرد: با هماهنگي مقام قضايي در طی يک عمليات موفق، پليس سارقان را در منزل و مخفيگاه دستگير و اموال به سرقت رفته را کشف کردند که متهمان پس از تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضایی شدند.

موسوی در پایان؛ عدم رعايت نکات ايمني را مهم ترين عامل سوء استفاده سارقان عنوان و تصریح کرد: کارفرمايان و صاحبان صنايع مي بايستی علاوه بر رعايت حفاظت فيزيکي و استفاده از تجهيزات الکترونيکي در پيشگيري از جرم، سرکشي و آموزش مداوم کادر نگهباني را نیز فراموش نکنند.

لازم به ذکر است که فرماندار میبد به همراه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری با حضور در پلیس آگاهی این شهرستان از تلاش‌های هوشمندانه نیروی انتظامی در کشف این اموال مسروقه قدردانی کرد.

کد خبر 915595

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha