۱۷۲ بطري الکل سفيد خارج از شبکه توزيع در ميبد کشف شد/ پلمپ ۳۵ واحد صنفي غير ضروري و متخلف

موسوی از کشف ۱۷۲ بطري الکل سفيد خارج از شبکه توزيع و دستگيري ۱ نفر در اين خصوص و ۱۱۲ مورد بازديد و پلمپ ۳۵ واحد صنفي غيرضروري و متخلف در راستاي طرح كاهش زنجيره انتقال كرونا در شهرستان ميبد خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد؛ «سيد محمد طاهر موسوي» در گفت و گویی اظهار داشت: ماموران پليس آگاهي شهرستان در پي کسب خبري مبني بر نگهداري غير مجاز الکل سفيد در يک باب منزل در شهر ميبد تحقيقات خود را آغاز کردند.

وي افزود: ماموران پس از هماهنگي با مقام قضایی و مراقبت هاي نامحسوس در طی يک اقدامي ضربتي از محل مورد نظر بازديد و در بازرسي هاي به عمل آمده 172 بطري الکل سفيد (اتانول) که به صورت غير مجاز انبار و نگهداري مي شد را کشف کردند.

فرمانده نیروی انتظامي شهرستان ميبد اضافه کرد: در اين خصوص يک نفر دستگير و با تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني به مراجع قضایی معرفي شد.

وی در ادامه از 112 مورد بازديد و پلمپ 35 واحد صنفي غيرضروري و متخلف در راستاي طرح كاهش زنجيره انتقال ويروس كرونا در میبد خبر داد و گفت: در جهت اجراي طرح فاصله گذاري اجتماعي و کاهش زنجيره انتقال ويروس کرونا، طرح بازديد و نظارت واحد هاي صنفي به صورت تلفيقي با ادارات صمت (صنعت، معدن، تجارت)، اصناف و شبکه بهداشت و درمان در سطح شهرستان به اجراء گذاشته شد.

موسوی ابزار کرد: علي رغم اطلاع رساني ها و تذکرات قبلي به واحد هاي صنفي در راستاي اجراي دستورالعمل هاي ستاد ملي مبارزه با کرونا، 35 واحد صنفي متخلف به علت عدم رعايت نکات بهداشتي و دستورالعمل هاي صادره و عدم تعطيلي در شهرستان میبد پلمب شدند.

وی در پایان ضمن تجلیل، تقدير و تشکر از تعامل و همکاري خوب مردم با پليس در اجراي طرح از همه مسئولان و اصناف و بازاريان خواست به منظور قطع زنجيره گسترش ويروس کرونا همكاري بيشتري با مراكز بهداشتي و نيروي انتظامي داشته باشند و مردم نيز از تردد غيرضروري اجتناب كنند.

کد خبر 913357

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha