توزیع ۵۴۰ میلیون ریال اقلام بهداشتی در شهرستان میبد

فلاح با اشاره به حمایت های کمیته امداد در زمان شیوع ویروس کرونا در شهرستان میبد گفت: تاکنون بیش از ۵۴۰ میلیون ریال اقلام بهداشتی در شهرستان میبد توزیع شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، « سید محسن فلاح» در نشست خیرین شهرستان میبد با اشاره به شیوع ویروس کرونا در سطح کشور و ضربه به بسیاری از خانواده ها در سطح کشور گفت: متاسفانه این روزها شاهد اتفاقات ناگواری در خانواده ها هستیم زیرا با شیوع ویروس کورنا بسیاری از افراد و مشاغل با مشکلات روبرو شده اند.

رئیس اداره بهزیستی میبد ادامه داد: امروز نسبت به گذشته خانواده ها از حمایت های معیشتی، بهداشتی و درمانی نیاز دارند که دستگاه های اجرایی بایستی به کمک خرین در این زمینه دست یاری به این افراد بدهند.

فلاح بیان کرد: از اسفندماه به دنبال شیوع ویروس کرونا میزان 540 میلیارد ریال به افراد تحت پوشش این نهاد حمایت شده است.

وی گفت: امیدواریم به همکاری خیرین بتوانیم گام های مثبتی در جهت حمایت و پشتیبانی افراد تحت پوشش این نهاد و همچنین نیازمندان برداریم.

رئیس اداره بهزیستی میبد در پایان گفت: در حال حاضر ۲۰ موسسه خیریه با مجوز بهزیستی درشهرستان میبد فعالیت دارند، گفت: ۲ هزار و ۲۰۰ نفر هم تحت پوشش بهزیستی هستند که از حمایت‌ها و خدمات معیشتی و درمانی استفاده می‌کنند.

کد خبر 913523

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha