با رعایت نکات بهداشتی، چرخه انتقال کرونا را قطع کنیم

صباغیان گفت: باید با رعایت نکات بهداشتی، کمک کنیم تا چرخه و رشته انتقال ویروس کرونا قطع شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد؛ «محمد رضا صباغیان» در پیامی تصویری که در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی منتشر شد ابزار امیدواری کرد معضل و بلیه بیماری کروناویروس که در این روزها، کشورمان و جامعه جهانی را دچار مشکل کرده است هرچه زودتر برطرف شود.

وی به کلیه کسانی که به مبارزه با این بیماری و مشکل پرداخته اند و به ملت ایران خدمات ارائه می کنند از جمله پرستاران، پزشکان، نیروهای خدماتی و کارکنان مجموعه های در حوزه بهداشت و درمان خداقوت و خسته نباشید گفت.

نماینده مردم شهرستان های خاتم، ابرکوه، بافق، بهاباد و مهریز در مجلس شورای اسلامی ضمن دعوت آحاد و اقشار مختلف مردم به پیوستن به پویش «در خانه بمانیم»، ادامه داد: باید با رعایت نکات گفته شده بهداشتی که مورد تاکید همه کارشناسان، دست اندرکاران و مسئولان است کمک کنیم تا چرخه و رشته انتقال این ویروس قطع شود.

وی تاکید کرد: انشاءالله در روزهای آتی از جمله روز طبیعت یا روزهای بعد که تعطیل است با رعایت نکات ایمنی و بهداشتی؛ جلوی توسعه این بیماری گرفته شود.

نماینده بزرگترین حوزه انتخابیه کشور در مجلس شورای اسلامی در پایان بیان کرد: اگر واحدهای تولیدی و مراکزی صنعتی و معدنی مجبوراً فعالیت می کنند باید سعی شود تا با نیروی کمتر و رعایت بهداشت، آسیبی متوجه کارگران و فعالان این حوزه ها نشود.

کد خبر 910782

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha