نماینده بزرگترین حوزه انتخابیه در مجلس از بیمارستان های بافق و بهاباد بازدید کرد

صباغیان به صورت سرزده از بیمارستان حضرت ولی عصر (عج) شهرستان بافق و بیمارستان حکیم بهابادی شهرستان بهاباد بازدید و دیدن کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد؛ «محمد رضا صباغیان»، نماینده مردم شهرستان های خاتم، ابرکوه، بافق، بهاباد و مهریز در مجلس شورای اسلامی به صورت سرزده از بیمارستان حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) شهرستان بافق دیدن کرد.

وی همچنین در این برنامه که با همراهی مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی (ره) استان یزد صورت گرفت از بیمارستان حکیم بهابادی شهرستان بهاباد نیز بازدید کرد.

نماینده بزرگترین حوزه انتخابیه کشور در مجلس شورای اسلامی در این بازدیدها ضمن نظارت بر نحوه ارائه خدمات و بررسی میزان آمادگی کادر درمانی و بهداشتی در برابر ویروس کرونا، نیازها و مشکلات کادر پزشکی و پرستاری و نیروهای خدمات را از جمله ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی کننده و همچنین رسیدگی به وضعیت رفاهی و معیشیتی آنان را مورد ارزیابی قرار داد.

صباغیان در ادامه از تلاش و مجاهدت های شبانه روزی دست اندرکاران این بیمارستان ها در دو شهرستان بافق و بهاباد تقدیر و تشکر به عمل آورد و از نزدیک جویای حال بیماران شد.

کد خبر 908989

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha