پیگیری مشکلات کارگری، معلمان، پارک علم و فناوری و بازنشستگان نیروهای مسلح یزد

مسائل و مشکلات تشکل‌های کارگری، معلمان حق‌التدریس، پارک علم و فناوری و کانون‌های بازنشستگان نیروهای مسلح یزد در نشست مجمع نمایندگان این استان در مجلس شورای اسلامی پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد؛ نشست مجمع نمایندگان استان یزد در مجلس شورای اسلامی با حضور کمال دهقانی فیروزآبادی، نماینده مردم شهرستان‌های میبد و تفت، محمدرضا تابش، نماینده مردم شهرستان اردکان، محمدرضا صباغیان، نماینده مردم شهرستان‌های بافق، بهاباد، خاتم، ابرکوه و مهریز و سید ابوالفضل موسوی بیوکی، نماینده مردم شهرستان‌های یزد و اشکذر تشکیل شد.

اعضای این مجمع در ابتدا با تشکل‌های کارگری استان با حضور معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و امور رفاه اجتماعی دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این نشست بیان شد که جایگاه اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان یزد که می‌تواند بسیاری از مشکلات کارگری را پیگیری کند، باید ارتقاء یابد و پذیرفته نیست از چهار رده تعریف‌شده، اداره کل کار استانِ صنعتی و معدنی یزد در رده سوم باشد.

در ادامه نشست مجمع نمایندگان استان یزد پیرامون بررسی مشکلات پارک علم و فناوری یزد و شرکت‌های دانش بنیان مستقر برگزار شد.

بررسی مشکلات معلمان حق‌التدریس استان یزد از دیگر دستور کارهای این مجمع بود که در طی برگزاری نشستی؛ فرهنگیان حاضر ضمن طرح مشکلات از حمایت نمایندگان استان یزد تقدیر به عمل آوردند و نمایندگان مردم استان نیز نقطه نظرات خود را مطرح کردند.

در این نشست نماینده مردم شهرستان اردکان در مجلس شورای اسلامی طی مذاکره‌ای تلفنی با مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد، دغدغه استانی معلمین در این خصوص را مرتفع کرد.

روسای کانون‌های بازنشستگان نیروهای مسلح یزد نیز با نمایندگان مردم شهرستان‌های استان در خانه ملت دیدار کردند.

در این نشست روسای کانون‌های بازنشستگان نیروهای مسلح یزد، گزارشی از اقدامات و مشکلات این مجموعه و ۸۰۰ نفر از بازنشستگان و مستمری‌بگیران ارتش در استان یزد را ارائه کردند و در خصوص برخی از نیازها ازجمله همسان‌سازی حقوق، تأمین امکانات رفاهی و... از نمایندگان مردم استان درخواست مساعدت کردند. نمایندگان مردم استان نیز ضمن تقدیر از زحمات و جان‌فشانی‌های ارتش در مقاطع مختلف، نقطه نظرات خود را بیان داشتند.

کد خبر 864249

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha