نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی در صنایع استان قم توسط ۵۰ تیم

رئیس سازمان صمت قم از نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی در صنایع استان قم توسط ۵۰ تیم خبرداد و گفت: همچنین صد نفر از اعضای بسیج اصناف قم نیز بر عملکرد اصناف نظارت داشته و بازدیدهای مستمر دارند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، «محمود سیجانی» عصر امروز(یکشنبه 7 اردیبهشت) در جلسه فوق العاده «ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران» که در سالن کرامت استانداری برگزار شد، به ارائه گزارشی از آخرین فعالیت های سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم پرداخت و اظهار داشت: یکی از فعالیت های اصلی ما ترغیب و نظارت برای ثبت نام در سایت بوده است.

 

رئیس سازمان صمت قم بیان داشت: در مرحله ترغیب جهت ثبت نام و در مرحله نظارت با کمک نهادهای مختلف از همان ابتدا بیش از 90 درصد صنایع استان قم در سامانه اعلام شده از سوی وزارت بهداشت ثبت نام انجام داده اند و در حوزه اصناف و صنعت ثبت نام کرده اند.

 

وی افزود: باید همه اصناف و صنایع ثبت نام خود را عملی کنند، مگر کسی که در این زمان نمی خواسته فعالیتی داشته باشد یعنی واحد صنفی یا صنعتی خود را تعطیل کرده و هنوز راه اندازی نکرده باشد.

 

سیجانی در بخش دیگری از سخنان خود به فعالیت های سازمان صمت قم در حوزه نظارت اشاره و تصریح کرد: 50 تیم در حوزه صنعت، بر پروتکل های ابلاغی وزارت بهداشت در داخل و خارج شهرک های صنعتی نظارت می‌کنند و این نظارت ها همچنان ادامه دارد و 100 نفر از سازمان بسیج اصناف قم نیز بر عملکرد و شیوه رعایت بهداشت اصناف نظارت کرده و تذکرات و گزارش ها را ارائه می‌ کنند.

 

وی با بیان این که رعایت بهداشت و دستورالعمل های ستاد ملی مبارزه با کرونا بر همه واحدهای صنعتی و صنفی لازم الاجرا است، تأکید کرد: واحدهایی که کالاهای شان کیفیت خوبی دارد و به رعایت دستورات بهداشتی عمل می‌کنند، می توانند فعالیت خودشان را داشته باشند.

کد خبر 920769

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha