تهیه و توزیع ۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان توسط کانون امیرالمومنین(ع) یزد

یاوری از تهیه و توزیع ۵۰۰ بسته معیشتی در بین نیازمندان در قالب طرح ملی « راهکار» توسط کانون امیرالمومنین(ع) یزد خبر داد.

فاطمه یاوری، مسئول کانون امیر المومنین (ع) آزادشهر یزد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد با اشاره به اقدامات این کانون در زمان شیوع ویروس کرونا گفت: متاسفانه این ویروس بسیاری از نگرانی هایی را برای مردم بوجود آورد به نحوی که با تعطیلی مشاغل شاهد مشکلات معیشتی در بین مردم بودیم.

وی افزود: با تاکیدی که مقام معظم رهبری مبنی بر کمک مومنانه و رزمایش مواسات داشتند بسیاری از مردم و خیرین به کمک همنوعان خود پرداختند و در اقدامات خیرخواهانه به صورت داوطلبانه اقدام به تهیه بسته های معیشتی کردند.

مسئول کانون امیر المومنین (ع) آزادشهر یزد بیان کرد: در این راستا اگرچه مساجد تعطیل بودند اما کانون های مساجد همچون گذشته پیشگام در فعالیت های خیرانه بودند و در این روزها نیز شاهد پیگیری فعالیت های فرهنگی و اجتماعی خود در قالب های مختلف بودند.

یاوری بیان کرد: کانون امیرالمومنین (ع) آزادشهر نیز همگام با کانون های سراسر کشور اقدامات خود را در قالب فعالیت های خیرخواهانه پیگیری کردند و اقدام به تهیه بسته های بهداشتی و فرهنگی و همچنین بسته های معیشتی کردند.

وی گفت: حضور خیران نیز همچون گذشته به خوبی در این زمان توانست به ما در این فعالیت ها یار و یاور باشد به گونه ای که در تهیه 500 بسته مواد غذایی توانستیم فعال عمل کرده و با شناسایی نیازمندان بین آنها تقسیم کنیم.

یاوری بیان کرد: این بسته های بهداشتی شامل برنج، روغن، گوشت، ماکارونی، سویا، حبوبات و ... بوده است که امیدواریم بتوانیم با همکاری بیشتر خیرین در جهت ادامه این فعالیت های خیرخواهانه حرکت کنیم.

وی گفت: ما سعی داریم در چندین مرحله دیگر نیز تا پایان ماه مبارک رمضان با همکاری اعضای کانون اقدام به شناسایی و تهیه بسته های معیشتی جهت کمک به نیازمندان را داشته باشیم.

مسئول کانون امیر المومنین (ع) آزادشهر یزد بیان کرد: اعضای کانون در کنار تهیه بسته های معیشتی اقدام به تهیه بسته های بهداشتی و ماسک کردند که در بین اهالی محل و منطقه  تقسیم شد.

کد خبر 924509

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha