۲ هزار تن کالای ویژه ماه رمضان در استان مرکزی توزیع شد

ملکی گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان ۲ هزار تن کالا در استان مرکزی توزیع شده است.

 

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، «غلامرضا ملکی» با اشاره به تولید گندم در استان مرکزی گفت: ما معمولا در استان در بحث گندم مازاد بر تولید داریم به طوری که سال گذشته این مازاد تولید را به چندین استان ارسال کردیم .

 

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان مرکزی با اشاره به اینکه از نظر موجودی وضعیت خوبی داریم ادامه داد: موجودی گندم در حد کفایت و نیاز مردم استان هست.

 

این مقام مسئول اضافه کرد: بحثی که ما در حال پیگیری هستیم واردات گندم به ویژه از استان های که گندم خوب و با کیفیت بهتری دارند هست تا بهبود کیفیت آرد و نان را داشته باشیم.

 

ملکی در خصوص کیفیت آرد و نان گفت: با وارداتی که انجام شده کیفیت آرد و نان بسیار خوب شده و مشکلی در این خصوص نداریم.

 

وی همچنین از آغاز خرید گندم از یک ماه آینده خبر داد و گفت: این خرید از منطقه ساوه و زرندیه آغاز میشود و برنامه ریزی های اولیه در این راستا انجام شده،تعداد مراکز خرید تعیین شده، عوامل اجرایی مشخص و آموزش های لازم ارایه شده است.

 

وی افزود: ۳۲ مرکزی برای خرید گندم و ۸ مرکز خرید برای دانه های روغنی پیش بینی کردیم که بتوانیم در سطح استان این کار انجام شود.

 

ملکی به کالاهای اساسی نیز اشاره کرد و ادامه داد: خوشبختانه با توجه به هماهنگی های که انجام شده هم ذخیره خیلی خوبی در زمینه کالاهای اساسی شامل شکر و برنج داریم هم توزیع خیلی خوبی در سال گذشته و امسال انجام شده.

 

وی با اشاره به توزیع اخیر ویژه ماه مبارک رمضان اشاره کرد و اظهار کرد: حدود ۲ هزار تن کالا توزیع شده مجوزه های جدید برای توزیع مجدد نیز انجام شده است.

 

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان مرکزی همچنین به بحث انبار کردن کالا ها نیز اشاره کرد و گفت : در حال حاضر در حال واردات شکر و برنج از استان های تامین کننده هستیم.

 

ملکی اضافه کرد: خوشبختانه مشکلی در تنظیم بازار هم نداریم و امید است با خدماتی که انجام میدهیم رضایتمندی حاصل شود و بتوانیم خدمتگذار خوبی برای مردم باشیم.

کد خبر 925065

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha