کمیته امداد استان کرمان و شرکت پست تفاهم نامه همکاری امضا کردند

کمیته امداد استان کرمان و شرکت پست پیشگامان بادپا به ‌منظور ایجاد فرصت‌های شغلی برای کارجویان و ایجاد اشتغال برای مددجویان و فرزندان تحت حمایت کمیته امداد با استفاده از ظرفیت‌های موجود شرکت پست تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، ظهر سه شنبه(۱۶ اردیبهشت)کمیته امداد استان و شرکت پست پیشگامان بادپا به ‌منظور ایجاد فرصت‌های شغلی برای کارجویان و ایجاد اشتغال برای مددجویان و فرزندان تحت حمایت کمیته امداد با استفاده از ظرفیت‌های موجود شرکت پست  تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

 

 

در این تفاهم نامه که در ۹ بند و برای مدت ۵ سال در سال جهش تولید منعقد شد، علاوه بر تعدات مشترک طرفین؛ کمیته امداد متعهد شد به معرفی مددجویان مستعد اشتغال با ذکر مشخصات قابلیت های آنان، پرداخت بسته های تشویقی امداد مطابق ضوابط بودجه تعیین شده بابت بکارگماری مددجویان تحت حمایت، پرداخت تسهیلات اشتغال به مددجویان تحت حمایت، پرداخت تسهیلات اشتغال به مددجویان مستعد که تضمین اشتغال آنان توسط شرکت پست انجام می شود.

 

شرکت پست پیشگامان هم به ارائه راهنمایی های لازم و اعلام فرصت های شغلی موجود متناسب با توانایی های بالقوه مددجویان تحت حمایت؛ بکارگماری مددجویان جویای کار معرفی شده مورد تأیید شرکت در کوتاه ترین زمان ممکن و...متعهد شد.

 


یحیی صادقی، مدیرکل کمیته امداد استان کرمان در حاشیه امضای این تفاهم‌نامه به موفقیت حاصل از تعامل با خیرین و کارفرمایان در زمینه ایجاد اشتغال توسط این نهاد اشاره کرد و نظارت مستمر بر طرح‌های اشتغال مددجویان کمیته امداد را یکی از دلایل موفقیت این طرح‌ها عنوان کرد.

 

وی در موضوع توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت و ایجاد اشتغال برای آن‌ها اظهار داشت: بسته‌های تشویقی برای کارفرمایانی که فرزندان مددجویان تحت حمایت این نهاد را به کار بگیرند در نظر گرفته‌ایم که پرداخت دو سال حق بیمه مددجو توسط کمیته امداد و همچنین پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه 50 میلیون تومانی به ازای به‌کارگیری هر فرزند مددجو از جمله این بسته‌های تشویقی است.

 

صادقی ایجاد ۲۴۶ مرکز نیکوکاری در سطح استان که مجوز آن‌ها توسط کمیته امداد صادر شده را یکی از زیرساخت‌ها به‌منظور کمک به خانواده‌های نیازمند و تحت حمایت این نهاد عنوان و بیان کرد: هدف اصلی این مراکز شناسایی خیرین و نیازمندان هر محله است.



محمدهادی اسلامی، مدیرعامل شرکت پست پیشگامان بادپا هم در سخنانی با بیان اینکه به دنبال استفاده از ظرفیت قشر محروم در این شرکت هستیم و به همین منظور از ظرفیت مددجویان کمیته امداد و بهزیستی در این زمینه بهره خواهیم گرفت؛ ابراز امیدواری کرد: بتوانیم با همکاری خوب کمیته امداد قدم‌های مؤثری برای حل مشکلات محرومان و فرزندان مددجویان بیکار تحت حمایت کمیته امداد برداریم.
 

کد خبر 925166

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha