کمک‌های مومنانه کانون «حدیث» گچساران در دستان ۱۰۴ خانوار

زمانی پور، از توزیع ۱۰۴ بسته معیشتی بین نیازمندان شهرستان گچساران، در دومین مرحله رزمایش کمک های مومنانه خبر داد.

«صادق زمانی پور» امروز (چهارشنبه ۱۷ اردیبهشت) در گفت و گو با خبرگزاری شبستان در گچساران، گفت: با لبیک به ندای مقام معظم رهبری، 104 بسته  غذایی کمک های مومنانه کانون فرهنگی حدیث با هم افزایی آستان قدس رضوی بین خانواده های نیازمند گچساران و 11 روستای فقیر نشین حومه شهرستان توزیع شد.

مسئول کانون فرهنگی حدیث، ارزش هر بسته غذایی توزیع شده را یک میلیون و 800 هزار ریال عنوان کرد، که شامل (برنج، روغن، ماکارونی، عدس، رب گوجه فرنگی، خرما، ماسک استریل) و متبرک به پرچم و نام مبارک «حضرت علی بن موسی الرضا (ع)» بودند.

زمانی پور تصریح کرد: اعضای پرتلاش کانون حدیث با جمع آوری کمک های مردمی، مرکز نیکو کاری، هیئت امناء و پایگاه بسیج مسجد النبی(ص) با هم افزایی دفتر آستان قدس رضوی توانستند پا به میدان دومین رزمایش همدلی و کمک های مومنانه نهاده و دلهای  104 خانواده بی بضاعت را با تحفه اندکی شاد کنند.

وی با بیان این که شناسایی افراد نیازمند از طریق معتمدین، نیروهای بسیج، بهداشت و درمان شهرستان گچساران و روستاهای اطراف صورت گرفته است، گفت: در این ایام که به دلیل شیوع ویروس کرونا، بسیاری از کسب و کارها دچار آسیب شده اند، کمک های مومنانه، یکی از ضرورت هایی است که موجب می شود گره ای از کار مردم باز شود.

این فعال فرهنگی خاطر نشان کرد: با یاری خداوند مرحله سوم رزمایش همدلی و کمک های مومنانه در روز 15 رمضان مصادف با تولد امام حسن مجتبی(ع) اجرا می شود.

کد خبر 925618

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha