برنامه ریزی مدون موفقیت های ورزشی را افزایش می دهد

علی شائی گفت: برنامه ریزی صحیح و مدون در سطوح مختلف ورزش استان موجب پیشبرد برنامه ها و کسب موفقیت های روز افزون در عرصه های ملی می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام، ظهر امروز( 21 اردیبهشت) در نشست هیئت های ورزشی استان با محوریت سومین المپیاد استعداد های برتر کشور، اظهار کرد: المپیادهای ورزشی یکی از مهم ترین عرصه های معرفی توانمندی ها و استعدادهای ورزشی استان است.

 

«مظفر علی شائی» با بیان اینکه هدف از حضور در مسابقات المپیاد ورزشی ارتقاء کمی و کیفی ورزش جوانان استان است، یادآور شد: رسیدن به این هدف، منوط به برنامه ریزی دقیق و مدون از سوی مسئولان هیئت های ورزشی است.

 

وی بیان کرد: برنامه ریزی و انتخاب کمیته فنی و تخصصی برای حضور افراد توانمند و برتر استان در المپیاد ورزشی یک ضرورت است تا بر این اساس با تشخیص این کمیته، ورزشکاران مستعد استان در این دوره از مسابقات شرکت کنند و بتوانیم با همت ورزشکاران شاهد کسب رتبه های برتر در این دوره از مسابقات باشیم.

 

مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام با تاکید بر حمایت از برگزاری مسابقات توسط هیئت های ورزشی استان، تصریح کرد: برخی از هیئت های ورزشی استان توان و ظرفیت میزبانی مسابقات و المپیادهای ورزشی را دارند که می توانند با انسجام و بهره گیر از  سایر ظرفیت ها، در این زمینه موفق شوند.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: هیئت های ورزشی برنامه ریزی لازم را جهت برگزاری رویدادهای شهرستانی و استانی مد نظر داشته باشند تا بعد از  شکست کرونا، عادی شدن وضعیت استان و بازگشایی فعالیت های ورزشی استان وارد فاز اجرایی و برگزاری مسابقات شود.

 

علی شائی خاطرنشان کرد: امید است با بهره گیری از تمام توان و ظرفیت استان و حضور ورزشکاران مستعد، نتایج رضایت بخشی  در این دوره از مسابقات برای استان کسب شود.

 

گفتنی است نشست هیئت های ورزشی استان باحضور معاونان اداره کل ورزش و جوانان استان ایلام و روسای  24 هیئت ورزشی شرکت کننده در سومین المپیاد استعدادهای برتر ورزشی کشور در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان ایلام برگزار شد.

کد خبر 927095

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha