برگزاری هشتمین المپیاد ورزشی محلات در استان یزد به صورت مجازی

ملازینلی از برگزاری هشتمین المپیاد ورزشی محلات در استان یزد به صورت مجازی در یزد خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، « عباس ملازینلی» پیش از ظهر امروز در نشست خبری به مناسبت برگزاری المپیاد ورزشی استان یزد گفت: هشتمین المپیاد ورزشی محلات امسال به صورت مجازی برگزار می شود و معتقدیم که ورزش باید در همه حال دنبال شود.

 

وی افزود: این المپیاد افتخار دارد که برای تمامی اقشار سنی و بر اساس خانواده محوری برگزار می شود و تمامی افراد می توانند در این مسابقات شرکت کنند و رشته ها نیز به نحوی است که تمامی رده های سنی را شرکت می دهد.

 

مدیرعامل سازمان فرهنگی، ورزشی اجتماعی شهرداری یزد ادامه داد: اصلی ترین هدف ما همگرایی خانواده ها و سلامت جسمی و روانی خانواده و آحاد افراد جامعه و همچنین ارتقای نشاط اجتماعی است.

 

وی گفت: با توجه به شیوع کرونا این المپیاد نیز دارای پروتکل های جدید برگزار می شود و 9 انجمن ورزشی نیز تشکیل شده است و با همکاری ورزشکاران استانی طراحی خاصی برای اجراهای ورزشی داریم.

 

ملازینلی بیان کرد: سایت فرهنگ یزد برای ثبت نام در این المپیاد ورزشی است و مردم می توانند با آگاهی از پروتکل ها در این المپیاد ثبت نام کنند.

 

وی ادامه داد: سال گذشته بیش از 18 هزار شهروند یزدی در این المپیاد ثبت نام کردند که این نشان از رویداد بزرگی در استان باشد و امسال نیز امیدواریم به صورت مجازی این حضور را داشته باشیم.

 

مدیرعامل سازمان فرهنگی، ورزشی اجتماعی شهرداری یزد بیان کرد: یکی از محرک های توسعه نهادینه کردن ورزش و به خصوص ورزش همگانی است.

 

ملازینلی تصریح کرد: در این دوره 39 رشته ورزشی برای آقایان و 39 ورزش برای بانوان در نظر گرفته شده است که در 147 رویداد ورزشی برگزار می شود.

 

وی گفت: امیدواریم بیش از 30 هزار نفر از شهروندان را در این المپیاد مشارکت دهیم.

 

مدیرعامل سازمان فرهنگی، ورزشی اجتماعی شهرداری یزد ادامه داد: این برنامه طبق پروتکل ها باید انجام شود تا بتوان در مسابقات شرکت دهند.

 

وی گفت: شطرنج، دارت، پانتومیم و کراش رویال و ورزشی پزشکی به صورت آنلاین هستند و مابقی رشته ها نیز به صورت آفلاین برگزار می شود.

 

ملازینلی بیان کرد: نزدیک به 600 مدال در این دوره توزیع می شود و بیش از 120 میلیون تومان به نفرات برتر تقدیم می شود.

 

وی ادامه داد: 26 هیات ورزشی در این المپیاد شرکت کردند و سایت و شبکه های مجازی نیز میزبان علاقمندان هستند.

 

مدیرعامل سازمان فرهنگی، ورزشی اجتماعی شهرداری یزد بیان کرد: دومین پارالمپیاد ورزشی نیز پس از برگزاری این جشنواره انجام می شود.

 

ملازینلی تصریح کرد: در سال گذشته 300 نفر در پارالمپیاد ورزشی استان شرکت کردند که در دو روز برگزار شد.

 

وی با اشاره به برنامه های دهه فجر گفت: برای برنامه های دهه فجر طراحی خاص شده است و سازمان سعی کرده با مشارکت ویژه با دستگاه ها این برنامه ها را برگزار کند.

 

وی گفت: بیشترین تمرکز امسال بر روی فضا سازی شهری است که امیدواریم به خوبی بتوانیم با همکاری سازمان سیما و منظر این سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را گرامی بداریم.

 

مدیرعامل سازمان فرهنگی، ورزشی اجتماعی شهرداری یزد بیان کرد: هدف ما نهادینه شدن ورزش بین خانواده ها است.

 

کد خبر 1021189

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha