برگزاری سومین دوره المپیاد استعدادهای برتر در صورت ریشه کن شدن ویروس کرونا

هاشمی با اشاره به شیوع ویروس کرونا گفت: سومین دوره المپیاد استعدادهای برتر در صورت ریشه کن شدن ویروس کرونا در بهمن ماه برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، « سید احمد هاشمی» امروز در نشست خبری در جمع تعدادی از اصحاب رسانه استان یزد گفت: در بحث ورزش در استان یزد بایستی 17 مجمع ورزشی برگزار کنیم که  مردادماه مجمع های بسکتبال و ژیمناستیک برگزار می شود.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان یزد خاطرنشان کرد: سومین دوره المپیاد استعدادهای برتر در بهمن ماه برگزار می شود که امیدواریم با ریشه کن شدن کرونا سومین دوره آن را برگزار کنیم.

وی افزود: در زمینه برنامه ریزی هیات های ورزشی در تمام بخش ها برنامه های خوبی داریم که امیدواریم تا پایان سال انجام شود.

هاشمی گفت: رویکرد خوب و تازه امسال ما در بحث ورزش و توانمندی ها استفاده از فضای مجازی در گسترش ورزش است و هیچ موقع نیز فکر نمی کردیم که ورزش های قهرمانی در این فضای انجام شود و اما خوشبختانه در بخش کاراته و تکواندو و باستانی این کار انجام شد.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان یزد بیان کرد: با توجه به برگزاری دوره های آموزشی در فضای مجازی، استان یزد به عنوان پایلوت آموزش در فضای مجازی در کشور انتخاب شد.

هاشمی بیان کرد: ما امسال برای اولین بار توانستیم در المپیک نماینده داشته باشیم که فتوحی در شمشیربازی توانسته این افتخار را برای استان کسب کند.

 

کد خبر 951577

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha