فعالیت ۷۰ سمن در حوزه های مختلف در استان یزد

شریعتی با اشاره به اعطای مجوز به سمن ها گفت: ۷۰ سمن در حوزه های مختلف در استان یزد فعالیت می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، « مسعود شریعتی» امروز در جمع تعدادی از خبرنگاران با اشاره به اقدامات اداره کل ورزش و جوانان در حوزه ازدواج گفت: در چند سال گذشته برنامه های خوبی در زمینه ازدواج انجام شده است که مشاوره، تهیه جهیزیه از جمله این اقدامات است.

مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد بیان کرد: آنچه باعث عدم ازدواج جوانان می شود نبود مشاوره لازم برای خانواده ها و جوانان است زیرا ممکن است که عدم آگاهی می تواند برخورد مناسب را برای خانواده ها بوجود نیاورد.

وی افزود: با توجه به این که قسمت آمادگی و مشاوره های قبل از ازدواج به عهده وزارت ورزش است در همین راستا کارگاه و مشاوره های مختلف برای گروه های مختلف داریم.

شریعتی بیان کرد: فعالیت اداره کل در حوزه جوانان باعث شد که جز 3 استان برتر کشور قرار بگیریم و استاندار نیز در زمینه اهتمام به امور جوانان به عنوان استاندار برتر انتخاب شود.

مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد بیان کرد: 200 مشاوره رایگان، پیشبینی مراکز مشاوره، برگزاری نمایشگاه جهیزیه، برگزاری آموزش در فضای مجازی از جمله اقدامات دیگر ما است.

وی ادامه داد: قرار بود که تا سال 1400 تعداد 55 سمن ورزشی داشته باشیم اما خوشبختانه با رویکرد مهم این حوزه الان 70 سمن فعال در حوزه های مختلف داریم.

شریعتی گفت: سعی کردیم مجوز سمن ها بر اساس تخصص و نیاز جامعه با کمترین هزینه انجام شود.

مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد بیان کرد: در زمینه ورزشی نیز خوشحالیم که در سطح کشور جایگاه خوبی داریم و در این راستا در سال گذشته بیش از 70 تیم در لیگ های کشوری داشتیم.

وی گفت: در زمینه فوتبال نیز بیش از 25 تیم فوتبال در رده های مختلف داریم که تیم های دسته یک و دو فعالیت می کنند.

شریعتی بیان کرد: در زمینه هیات های ورزشی نیز جز 10 هیات برتر استان هستیم.

در پایان این مراسم نیز شریعتی مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد به همراه معاونین خود از دفتر انجمن صنفی خبرگزاری ها و پایگاه های خبری استان یزد بازدید کرد.

کد خبر 951548

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha