عضویت مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد در طرح ملی فهما

منشی زاده از عضویت مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد در طرح ملی فهما در کانون غدیر یزد خبر داد.

محسن منشی زاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد، با اشاره به عضویت در کانون های مساجد در  طرح ملی فهما گفت: مسعود شریعتی مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد شب گذشته با حضور در کانون غدیر یزد در طرح ملی فهما و این کانون عضو شد.

وی بیان کرد: مدیر کل ورزش و جوانان یزد با حضور در این کانون از نزدیک با فعالیت های کانون غدیر یزد آشنا شد و قول همکاری در زمینه فعالیت های ورزشی به این کانون داد.

مسئول کانون غدیر یزد بیان کرد: ضمنا در این جلسه  که با حضور امام جماعت محترم مسجد حجت السلام موحدی  و مدیر مسئول کانون صورت گرفت از  فعالیت های کانون در زمینه های ورزشی جهت ترغیب و تشویق جوانان و ورزشکاران مسجدی  جهت همکاری بیشتر به صحبت پرداخته شد.

منشی زاده در این نشست گفت: ما در سطح کشور 25 هزار کانون فرهنگی هنری مساجد داریم که در طرح ملی فهما فعالیت های خود را در سامانه بچه های مسجد ثبت کردند و کانون غدیر یزد توانست با ثبت فعالیت های خود به عنوان برترین کانون در سطح کشور شناخته شود.

وی افزود: از تعداد 20 هزار امتیاز، این کانون توانست بیش از 19 هزار امتیاز را به خود اختصاص دهند و به عنوان اولین کانون در کشور در طرح ملی فهما انتخاب شود.

مسئول کانون غدیر یزد بیان کرد: این هدف به همت امام جماعت، مسئول هیات امنا و اعضای کانون ها و جوانان کانون بوده است که لازمه فعالیت های فرهنگی این هماهنگی است.

کد خبر 891154

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha