تاکید برحضور موفق ورزشکاران ایلامی در سومین المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور

نشست هیئت های ورزشی استان باحضور معاونان اداره کل ورزش و جوانان استان و روسای ۲۴ هیئت ورزشی با محوریت حضور موفق ورزشکاران ایلامی در سومین المپیاد استعداد های برتر ورزش کشور در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان ایلام برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام این نشست ظهر امروز(۲۱ اردیبهشت) با حضور روسای هیئت های ورزشی استان در خصوص  ظرفیت های هیئت های ورزشی و همچنین استفاده از پتانسیل ورزشکاران با استعداد استان برای حضوری موفق در  سومین المپیاد استعدادهای برتر  ورزش کشور، با هم  به بحث و تبادل نظر پرداختند.

 

 معاون امور ورزش و جوانان استان ایلام در این نشست، گفت: یکی از اهداف برگزاری بازی ها و رقابت های المپیاد ورزشی علاوه بر جنبه ورزشی آن تبادل فرهنگ مناطق مختلف کشور میان نسل جوان است.

 

«نصرت الله کریمی» با  تاکید بر معرفی رشته‌های پیشنهادی شرکت کننده در سومین المپیاد استعداد های برتر ورزش کشور در قالب ۲۴ هیئت ۴۸ رشته ورزشی استان، تصریح کرد: این رقابت ها زمینه ساز تداوم ورزش قهرمانی برای برگزیدگان این مسابقات در سطح ملی است.

 

وی تصریح کرد: توان و ظرفیت لازم در هیئت های ورزشی و ورزشکاران استان برای حضور در این مسابقات وجود دارد و باید از تمام توان ورزش استان برای حضوری موفق در این المپیاد بهره گرفت.

 

 معاون امو بانوان ورزش و جوانان استان نیز در این نشست، اظهار کرد: با برگزاری مسابقات در سطح شهرستان های استان می توان نسبت به شناسایی افراد مستعد و سرمایه گذاری بر روی آنان برای رسیدن به ارتقاء سطح ورزشی استان تلاش کرد.

 

«حمیرا نیک سرشت» یادآور شد: بانوان ورزشکار استان در جریان برگزاری ۲ المپیاد ورزشی قبلی نقش و جایگاه خود را در کسب عنوان های برتر نشان داده اند و در تلاش هستیم با شیوه های مختلف استعدادهای شاخص ورزش بانوان استان را برای حضوری موفق در سومین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور شناسایی شوند.

 

گفتنی است، در این نشست که با حضور مدیر کل ورزش و جوانان استان ایلام برگزار شد اعضا در خصوص برنامه‌های پیش رو و پیشنهادی برای حضور موفق در سومین المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور به بحث و تبادل نظر پرداختند.

کد خبر 927096

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha