مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری معرفی شد

حسینعلی مقصودی شورابی امروز دوشنبه ۲۲ اردیبهشت در آیینی به عنوان مدیرکل جدید راه و شهرسازی استان چهارمحال و بختیاری معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، «حسینعلی مقصودی شورابی» در این آیین که در سالن جلسات اداره کل راه و شهرسازی و با حضور مدیران زیرمجموعه این اداره کل برگزار شد، مهمترین نیاز و مطالبه روستائیان استان را راه دسترسی مناسب اعلام کرد و گفت: بسیاری از روستاهای بالای 50 خانوار استان از داشتن راه مناسب بی‌بهره هستند.

 

مدیرکل راه‌ و شهرسازی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: از همین رو تمرکز و اولویت خود را به توسعه راه‌های روستایی قرار داده و تلاش می شود در این حوزه رضایت روستائیان را جلب کنیم.

 

وی، بازنگری در سند چشم انداز توسعه راه‌های استان را از دیگر برنامه‌های خود اعلام کرد و گفت: این سند ۱۵ سال پیش تدوین شده که اکنون جوابگوی شرایط امروز استان نیست و نخستین کاری که باید انجام شود بازنگری در این سند است.

 

مدیرکل راه‌ و شهرسازی چهارمحال و بختیاری، تسریع در اجرای راه‌ آهن شهرکرد به اصفهان را از دیگر برنامه‌های مهم این اداره کل برشمرد و گفت: این طرح هم اینک در سه قطعه در حال اجرا است و چنانچه در خصوص برگزاری مناقصه برای اجرای ایستگاه‌های این خط ‌آهن در سال جاری نیز تسریع شود می‌توان عملیات اجرایی این طرح را با سرعت بیشتری انجام داد.

 

مقصودی بابیان اینکه نبود سند بالادستی حوزه گردشگری در استان، مانع بهره‌گیری از ظرفیت‌های این حوزه شده است، افزود: عنوان می‌شود که گردشگری یکی از ظرفیت‌های استان به شمار می‌رود اما برنامه خاصی برای استفاده از این ظرفیت وجود ندارد و به سبب همین خلا برای بخش راه و شهرسازی نیز رسالتی در این حوزه تعریف نشده است تا بتوان آن را پیگیری کرد.

 

وی بابیان اینکه ۶۰۰ کیلومتر جاده روستایی خاکی در این استان وجود دارد، خاطرنشان کرد: بهبود وضعیت این جاده ها با جدیت پیگیری می شود.

 

گفتنی است، پیش از این داریوش حسینی مدیرکل سابق و حسین ده‌ محسنی سرپرست این اداره کل مسئولیت هدایت این مجموعه را بر عهده داشته است.

 

خاطرنشان می شود: حسینعلی مقصودی پیش از این رئیس آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان چهارمحال و بختیاری بوده است.

 

کد خبر 927502

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha