فرهنگ زیبای عشق به همنوع در در کمک مومنانه متجلی است

حجت الاسلام عبدی گفت: فرهنگ زیبای عشق به همنوعان در کمک مومنانه به خوبی نمایان است.

 

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، حجت الاسلام «ماشاالله عبدی» در آیین مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه در شهرستان خنداب ضمن تقدیر از مشارکت گسترده مردم خیر و نیکوکار و همدلی مسئولان گفت: رزمایش کمک مومنانه نماد همدلی و خدمت بی منت است و اجر و ثواب بسیار دارد.

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به اینکه این همدلی و مساوات همواره در ملت ایران وجود داشته و این مردم یاری فرهنگ ایثار را در جامعه ترویج می دهد، افزود: نسل جوان و نوجوان جامعه اسلامی نیز با این فرهنگ بیش از پیش آشنا شده و این مهم را سرلوحه کار و زندگی خود قرار می دهند.

 

وی با اشاره به اینکه حرکت کمک مومنانه و کمک به همنوعان یکی از نمادهای مجسم نظام و انقلاب اسلامی بوده و هست،بیان کرد:  انقلاب اسلامی با هدف کمک به محرومان و نیازمندان پایه گذاری شد و این مهم از همان ابتدای با حضور و مشارکت مردم روبرو بوده است.

 

این مقام مسئول در ادامه به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر همدلی و مواسات اشاره کرد و گفت: این رزمایش کمک مومنانه که امروز در سراسر کشور در حال انجام است یک اقدام ارزشمند مردمی در لبیک به پیام رهبرمعظم انقلاب است.

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله استان مرکزی در ادامه رزمایش کمک مومنانه را تمرین مواجهه با سختی ها و مشکلات دانست و بیان کرد: شیوع بیماری کرونا در کشور سبب شد که یک رزمایش جمعی و همدلی در بین مردم و مسئولان به وجود بیایید و بی شک این رزمایش همدلی تجلی تحقق ارزش های والای اسلامی و آرمان های انقلابی است که با یک اقدام و کار زیبا باید در جامعه اسلامی بصورت فرهنگ نهادینه شود.

 

 حجت الاسلام عبدی همدلی و نوع دوستی را از نشانه‌های  انسان مومن و مسلمان دانست و گفت: افراد خداجو و متدین در مواقع مشکلات و گرفتاری ها یار و یاور یکدیگر و گره گشایی مشکلات هستند.

 

گفتنی است، در مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه شهرستان خنداب 1300 بسته معیشتی تهیه شده که در اختیار نیازمندان و سایر افرادی که در جریان شیوع کرونا آسیب دیده اند توزیع خواهد شد.

کد خبر 927873

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha