مساجد ما هنوز آمادگی بازگشایی ندارند

خامه یار با تأکید بر این که مساجد ما هنوز آمادگی بازگشایی ندارند، گفت: به عقیده من تراکم جمعیت در مساجد به صلاح نیست و خوب است که مراسم شب قدر در پارک ها و فضاهای روباز برگزار شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، «محمد خامه یار» در نشست «ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان قم» که امروز(سه شنبه 23 اردیبهشت) در سالن کرامت استانداری برگزار شد، با اشاره به وضعیت نامناسب قم در اداره امور مساجد اظهار داشت: از استاندار محترم می خواهیم در این زمینه تلاش جدی انجام بدهد چراکه استان قم هنوز مرکز رسیدگی به امور مساجد ندارد.

 

رئیس ستاد اقامه نماز استان قم در ادامه با اشاره به خطرات بازگشایی مساجد به صورت عمومی اظهار داشت: به عقیده من مساجد ما هنوز آمادگی بازگشایی ندارند و به خاطر به تراکم جمعیتی که وجود دارد امکان شیوع کرونا قوت خواهد گرفت.

 

خامه یار تصریح کرد: ما پارک های بزرگی داریم که می توانیم از آنها استفاده کنیم و مراسم شب های قدر را در آن ها برگزار کنیم و مشخص نیست که چه اصراری به برگزاری مراسم با تراکم جمعیت در یک مکان سرپوشیده نه چندان بزرگ وجود دارد.

 

وی افزود: در نهایت باید از فضای حیات مساجد و حیات مدارس و فضاهای روزباز که مورد تأیید هست استفاده کنیم و تلاش کنیم این ویروس با این گونه تجمعات گسترش پیدا نکند.

کد خبر 927978

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha