برگزاری جلسه ستاد ملی با حضور نمایندگان حرم های مطهر

محمودنژاد از برگزاری جلسه ستاد ملی با حضور نمایندگان حرم های مطهر خبرداد و گفت: این جلسه فردا برگزار می‌شود و تصمیم نهایی در مورد حرم ها گرفته خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، «هادی محمود نژاد» در نشست «ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان قم» که امروز(سه شنبه 23 اردیبهشت) در سالن کرامت استانداری برگزار شد، اظهار داشت: فردا در جلسه ستاد ملی نماینده آستان قدس رضوی و حرم حضرت معصومه(س) حضور خواهند داشت و دستوراتی ابلاغ می‌ شود که مطابق آن عمل خواهد شد.

 

معاون اجرایی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) با اشاره به این که حرم مطهر امشب برنامه حضوری ندارد، گفت: ما مثل شب های قبل امشب نیز برنامه شب قدر را به صورت پخش زنده از شبکه های ملی داریم ولی فعلا قراری بر باز شدن حرم ها نیست مگر این که در جلسه فردا مطلب دیگری مطرح شود.

 

وی اضافه کرد: در ایامی و شب هایی که گذشت، مردم پشت درب های حرم برای دعا و راز و نیاز می‌ آیند و ابهامی برای مردم وجود دارد چون هنوز اطلاع رسانی درستی در مورد حرم نشده تا با تجمع در میدان آستانه و پشت درها مواجه نشویم.

 

محمودنژاد با اشاره به بازشدن راهی مقابل درب شبستان در خیابان آیت الله مرعشی نجفی برای عبور و مرور مردم خاطرنشان کرد: در مورد مسیر عبور از صحن فاطمی نیز ممکن است ، امشب مردم درخواست نشستن داشته باشند و تجمعی که مصوبه ای بابت آن نداریم، صورت بگیرد.

کد خبر 927983

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha