ضرورت اتخاذ تدابیر بهداشتی در بازگشایی اماکن مقدس

قدیر با اشاره به ضرورت اتخاذ تدابیر بهداشتی در بازگشایی اماکن مقدس گفت: خادمان و تولیت آستان های مقدس با همکاری مسؤولان دانشگاه علوم پزشکی باید جلوی تجمعات را بگیرند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، «محمدرضا قدیر» بعد از ظهر امروز در نشست «ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان قم» که در سالن کرامت استانداری برگزار شد، با اشاره به موضوع روزبازارها و بحث بازگشایی برخی مشاغل خرد اظهار داشت: در ارتباط با بحث روزبازارها سیاست انقباضی است، اما ما پروتکل بازگشایی برخی از این صنوف را نوشته ایم.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم افزود: در همین راستا جلسه ای با معاونت بهداشت خواهیم داشت و در نهایت روش های اجرای آن را از ستاد ملی مقابله با کرونا استعلام می‌ کنیم.

 

قدیر در بخش دیگری از سخنان خود نسبت به بازگشایی حرم مطهر حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران بعد از ماه مبارک رمضان واکنش نشان داد و گفت: در این اماکن مقدس باید تلاش کنیم تا توقف ها به حداقل برسد.

 

وی بازگشایی صحن ها را در مرحله اول مناسب توصیف کرد و یادآور شد: بالاخره در فضای آزاد گردش هوا وجود دارد و توقف کمتر است که با نظارت نیروی های حرم و پروتکل های بهداشتی با مشکلی مواجه نخواهیم شد.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم افزود: خدام حرم مطهر و مسجد جمکران و مسؤولان بهداشت باید همکاری خوبی داشته باشند تا در ورودی ها تجمع صورت نگیرد، از این رو لازم است تا با خدام و تولیت جلسه ای داشته باشیم و قبل از بازگشایی هماهنگی های لازم پیشاپیش صورت بگیرد.

کد خبر 930903

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha