تمهیدات لازم برای بازگشایی مساجد و حرم های مطهر انجام شود

نماینده مردم شاهین شهر از وزیر بهداشت خواست تمهیدات لازم را برای بازگشایی حرم مطهر امام رضا (ع) و مساجد و همچنین سایر حرم های مطهر انجام دهند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان، «حسینعلی حاجی دلیگانی» در ادامه جلسه علنی امروز سه شنبه 30 اردیبهشت در تذکری گفت: مردم نیاز به معنویت و نشاط دارند و از وزیر بهداشت می خواهیم تمهیداتی برای بازگشایی حرم مطهر امام رضا و حرم های مطهر و همچنین مساجد با رعایت پروتکل های بهداشتی را بیندیشند.

 

همچنین، محمد جواد ابطحی، نماینده مردم خمینی شهر نیز در تذکری گفت: زمزمه هایی شنیده می شود که گویا دولت قرار نیست طرح رتبه بندی معلمان را اجرایی کند، این در حالی است که دولت موظف به ارایه لایحه در این زمینه بود ولی این کار را انجام نداد، معلمان قشر زحمتکشی هستند که باید به آنها توجه شود.

 

مصطفی کواکبیان، نماینده تهران نیز در تذکری گفت: به هیئت حاکمه آمریکا می گوییم که علیرغم تلاش های شما بحث تمدید تحریم های تسلیحاتی ایران به جایی نخواهد رسید.

 

حجت الاسلام احمد مازنی، نماینده تهران نیز در تذکری تصریح کرد: باید رسانه ها، مسئولان، دست اندرکاران،‌ کارشناسان و فعالان در رابطه با علل عدم مشارکت 60 درصد از واجدین شرایط در انتخابات مجلس یازدهم بررسی هایی را انجام دهند و همچنین راهکارها برای بازگشت این سرمایه در عرصه سیاسی کشور نیز مشخص شود.

 

علیرضا سلیمی، نماینده مردم محلات نیز در تذکری نسبت به افزایش قیمت خودرو گفت: قیمت خودرو به صورت افسار گسیخته در حال افزایش است ولی آقایان می گویند این حباب است. در مورد ارز، مسکن و طلا نیز می گویند حباب است. اگر حباب است،جلوی حباب ها را بگیرید.

 

حجت الاسلام احمد سالک، نماینده اصفهان نیز در تذکری گفت: از همه مسئولان می خواهم در اجرای فرمایشات مقام معظم رهبری در ملاقات با دانشجویان اقدام عاجلی انجام دهند./

 

 

 

کد خبر 930364

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha