100 برنامه پژوهشی در استان اصفهان اجرا می شود

جانشین معاون پژوهش مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان گفت:100 برنامه پژوهشی در هفته پژوهش در مدارس علمیه استان اصفهان اجرا می شود.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی اشجع، جانشین معاون پژوهش مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان با اشاره به اقدامات پژوهشی حوزه علمیه استان به خبرنگار شبستان گفت: حضور فعال در نمایشگاه فناوری و تحقیقات اصفهان و برگزاری نشست‌ها و جلسات تخصصی از مهم‌ترین برنامه‌های معاونت علمی پژوهشی در هفته پژوهش است.

 

وی افزود: در این هفته مدارس علمیه اصفهان اقدام به برگزاری برنامه‌های علمی و پژوهشی متعددی می کنند که از جمله آن می توان به تجلیل از چهره‌های شاخص پژوهش 20 مدرسه علمیه اصفهان در این هفته اشاره کرد.

 

حجت الاسلام اشجع برگزاری جلسات نقد کتاب، مسابقه عاشورا پژوهی و مسابقات کتابخوانی را از دیگر برنامه‌های این هفته برشمرد و اظهار کرد: این برنامه‌ها در 10 مدرسه علمیه اصفهان برگزار می شود.

 

جانشین معاون پژوهش مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان گفت: 30 مدرسه اصفهان اقدام به برگزاری نمایشگاه‌های محصولات پژوهشی مدارس خود کردند و  در این هفته مسابقات علمی و درسی به صورت روزانه در 15 مدرسه علمیه برگزار شد که طی آن طلاب موظف بودند جواب سؤال‌های علمی مطرح شده را به صورت روزانه به معاونان پژوهشی همان مدرسه تحویل دهند.

 

حجت‌الاسلام اشجع یادآور شد: فراخوان مقاله‌نویسی در موضوعات مختلف به انتخاب مدارس از دیگر برنامه‌های این هفته بود که در 14 مدرسه علمیه برگزار و همچنین 20 جلسه سخنرانی و کلاس در زمینه تحقیق و پژوهش در مدارس اصفهان برگزار گردیده است.

 

پایان پیام/

کد خبر 92864

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha