توزیع بیش از ۱۵۰ بسته معیشتی به حساب کارگران علیصدر

مجیدی، از مرحله دوم توزیع و واریز بیش از ۱۵۰ عدد بسته معیشتی ۵۰۰ هزار تومانی به کارکنان شرکت که تاکنون دعوت به کار نشده اند، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از همدان، به نقل از روابط عمومی شرکت سیاحتی علیصدر همدان، «مهدی مجیدی» گفت: پس از شیوع کروناویروس و تعطیلی علیصدر از اسفندماه سال گذشته تاکنون حدود ۱۵۰ نفر از پرسنل قراردادی فصلی و یکساله شرکت بیکار شده اند که تعدادی از آنها دارای بیمه بیکاری هستند و برخی هم به علت مدت زمان کم قرارداد مشمول شرایط بیمه بیکاری نیستند.

 

سرپرست شرکت سیاحتی علیصدر همدان افزود: براساس تصمیم هیئت مدیره برای گروهی از پرسنل که مشمول بیمه بیکاری نیستند، مبلغ ۵۰۰ هزار تومان بلاعوض و برای مشمولان بیمه بیکاری ۵۰۰ هزار تومان علی الحساب نخستین حقوق مساعده پرداخت شده است.

 

وی با بیان اینکه تاکنون به حساب ۶۰ نفر از کارگران وام قرض الحسنه دو میلیون تومانی واریز شده است، اضافه کرد: برای کارگران علیصدر مبلغ ۳۰۰ هزار تومان کمک معیشتی بلاعوض نیز واریز شده است.

 

وی از مساعدت با بهره برداران و غرفه داران غارعلیصدر و مجتمع عباس آباد خبر داد و گفت: با توجه به زمان قرارداد تخفیفاتی شامل بخشش اجاره بها به مدت سه ماه طبق مفاد قرارداد و یا اضافه شدن زمان قرارداد به مدت سه ماه به بهره بردارانی که قراردادشان به فصل زمستان منتهی می شود، درنظر گرفته شده است.

 

مجیدی به پیگیری شرکت برای دریافت دستورالعمل بهداشتی اشاره کرد و یادآور شد: در صورت ابلاغ آماده اجرای دقیق آن هستیم تا بتوانیم رونق اقتصاد گردشگری را به غارعلیصدر بازگردانیم چراکه روستای علیصدر با بیش از ۱۵۰۰ نفر جمعیت فقط از حوزه گردشگری درآمد دارد.

 

 

کد خبر 928957

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha