سلامت مردم در راس تصمیم های مسئولان استان است

صالحی با اشاره به تصمیمات در زمینه پیشگیری از ویروس کرونا گفت: سلامت مردم در راس تصمیم های مسئولان استان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، « علی صالحی» پیش از شهر امروز در دیدار جمعی از خبرنگاران با وی به مناسبت گرامیداشت روز روابط عمومی گفت: روابط عمومی و خبرنگاری تفاوت عمده ای با هم ندارند زیرا ارتباط دو جانبه بین آنها می تواند نقش خوبی در جامعه ایفا کند.

مدیر کل روابط عمومی استانداری یزد خاطرنشان کرد: روابط عمومی به عنوان پایه و اساس سازمان است و در صورتی که روابط عمومی توجه و ایمان به سازمان خود نداشته باشد این پایه سست خواهد بود.

وی افزود: ما در روابط عمومی استانداری سعی داریم ارتباط مناسبی با خبرنگاران ایجاد کنیم و از امروز نیز بر اساس فعالیت خبرنگاران با آنها ارتباط برقرار می کنیم و ملاک ما نیز عرصه عمل در اطلاع رسانی در استان است.

صالحی بیان کرد: نقش روابط عمومی در این روزها به دلیل شیوع ویروس کرونا بسیار موثر بود به نحوی که روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یزد با فشار زیادی کاری توانست به خوبی اقدامات سازنده داشته باشد.

وی با اشاره به اقدامات در زمینه کرونا خاطرنشان کرد: خوشبختانه به همت اقداماتی که انجام شد شاهد کاهش آمار بستری در بیمارستان ها بودیم که امیدواریم با رعایت مردم شاهد ادامه این روند باشیم.

مدیر کل روابط عمومی استانداری یزد بیان کرد: این کاهش آمار را نمی توان به معنای نداشتن اوج بیماری مطرح کرد بلکه در صورتی که رعایت نشود شاهد پیک مجدد آن خواهیم بود.

صالحی ادامه داد: در این مدت سلامت مردم در اولویت کار مسئولان استان بود که به عنوان شهروند یزدی قدم های استاندار یزد را بسیار مردم محور می دانم زیرا با وجود تبعاتی که برای وی داشت اما سلامت مردم در راس امور قرار گرفت.

وی گفت: فشارهایی که بر بدنه روابط عمومی ها بوجود آمد به دلیل کمبود نیروی انسانی کارآمد است.

مدیر کل روابط عمومی استانداری یزد در نقد عملکرد خانه مطبوعات یزد در زمینه عدم هماهنگی نشست با مسئولان استانداری بدون اطلاع این اداره کل گفت: متاسفانه این اقدام خانه مطبوعات استان به نقش روابط عمومی خدشه وارد کرده است و معتقدیم که اگر این خدشه وارد شود خانه مطبوعات هیچ وقت نمی تواند نقش خود را به خوبی ایفا کند.

صالحی بیان کرد: اگر نشستی به صورت مجازی برگزار می شود هرگز روند اداری آن تغییر نمی کند و اگر نمی خواهند شان روابط عمومی را حفظ کنند ما نیز اصراری بر حفظ شان آنها نداریم.

کد خبر 929208

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha