دیدار اعضای هیات مدیره انجمن صنفی خبرگزاری ها و پایگاه های خبری یزد با مدیر کل روابط عمومی استانداری یزد

اعضای هیات مدیره انجمن صنفی خبرگزاری ها و پایگاه های خبری یزد با مدیر کل روابط عمومی استانداری یزد دیدار و گفت و گو کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، اعضای هیات مدیره انجمن صنقی خبرگزاری ها و پایگاه های خبری استان یزد ظهر امروز با علی صالحی، مدیر کل روابط عمومی استانداری یزد دیدار و گفت و گو کردند.

علی صالحی در این نشست گفت: امروز متاسفانه برخی از دوستان در حوزه رسانه که جایگاه داشتند بایستی بپذیرند که ابزار و قدرت رسانه در دست آنها نیست و افرادی دیگر در این حوزه ها نقش دارند.

وی با اشاره به ظرفیت های رسانه ای و احیای فرهنگ های ناب اسلامی گفت: ما در گذشته یک سری فرهنگ هایی داشتیم که متاسفانه از بین ما رخت بربسته که نمونه آن را در باب شهدا و خاطره های آنها مبنی بر دوری از پست ها مشاهده می کنیم اما این فرهنگ از بین رفته و لحظه به لحظه رنگ می بازد و این نیز مربوط به جامعه است.

مدیر کل روابط عمومی استانداری یزد بیان کرد: امیدواریم انجمن رسانه بتواند در کنار سایر تشکل های رسانه ای در زمینه اطلاع رسانی مناسب و درست گام بردارد.

در پایان این نشست نیز کارت عضویت افتخاری مدیر کل روابط عمومی استانداری یزد در انجمن صنفی خبرگزاری ها و پایگاه های خبری به وی ارائه شد.

کد خبر 948498

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha