خیر بوشهری مسجد بین راهی در مسیر حرم بی بی حکیمه(س) احداث می کند

رئیس اداره اوقاف و امورخیریه گچساران گفت: یک فرد خیر و نیکوکار بوشهری ساخت یک باب مسجد بین راهی در محور دوگنبدان به حرم حضرت بی بی حکیمه (س) را شروع کرده است.

اله کس نجیبی فر، رئیس اداره اوقاف و امورخیریه گچساران با بیان اینکه این فرد نیکوکار، عملیات ساخت این بنای مذهبی را از سازه بتنی استاندارد و مقاوم و با معماری اسلامی در دستور کار دارد، به خبرنگار شبستان گفت: زمین این مسجد تسطیح، خاکبرداری و تا مرحله ستون ها پیش رفته که این فرد خیر قصد دارد تا پایان اجرا و بهره برداری مسجد اعتبار مورد نیاز را به طور کامل برآورده کند.

 

نجیبی فر، نبود مسجد و محل استراحت برای زائران در محور دوگنبدان به حرم بی بی حکیمه (س) را یکی از دغدغه های مسئولان و متولیان اوقاف و امور خیریه و از مطالبات برحق زائران این بقعه متبرکه دانست و افزود: با همکاری این فرد خیر و نیکوکار این مشکل مرتفع می شود.

 

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه گچساران همچنین از وقف سه باب منزل مسکونی در سطح این شهرستان توسط خیرین محلی برای انجام کارهای عام المنفعه خبر داد و گفت: مساحت هر کدام از این منازل مسکونی حدود 150 متر مربع است که با خواندن خطبه وقف، اسناد این اماکن به طور رسمی تحویل اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شد.

 

گفتنی است، حرم حضرت بی بی حکیمه (س) خواهر بلافصل حضرت امام رضا (ع) در 100 کیلومتری دوگنبدان مرکز شهرستان گچساران واقع است که سالانه هزاران زائر از استان های همجوار و کشورهای حوزه خلیج فارس نیز از این بقعه متبرکه زیارت می کنند.


پایان پیام/
 

کد خبر 93017

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha