دشمن در فضای مجازی به دنبال تخریب عقاید و افکار جامعه به ویژه جوانان است

مردانی برنامه ریزی و نظارت ویژه والدین را راهکاری برای جلوگیری از آثار مخرب فضای مجازی خواند و گفت: متاسفانه امروز دشمنان در فضاهای مجازی به دنبال تخریب عقاید و افکار جامعه به ویژه جوانان هستند که همه ما باید هوشیار باشیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، «جعفر مردانی» شامگاه (چهارشنبه 31 اردیبهشت) در کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت زنان و خانواده استان که در سالن جلسات معاونت سیاسی و اجتماعی استانداری برگزار شد، بر نظارت خانواده ها در استفاده فرزندان از فضای مجازی تاکید کرد و گفت: ارائه مطالب درسی در شبکه های اجتماعی بدون نظارت والدین آسیب هایی برای نهاد خانواده و فرد در پی دارد.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری بابیان اینکه نباید امنیت روانی و اجتماعی جامعه با استفاده ناصحیح از فضای مجازی ملتهب شود، افزود: در این ایام باید از فضای مجازی به عنوان یک فرصت بهره برد و تهدیدهای آن را جدی گرفت.

 

وی برنامه ریزی و نظارت ویژه والدین را راهکاری برای جلوگیری از آثار مخرب فضای مجازی خواند و اظهار کرد: متاسفانه امروز دشمنان در فضاهای مجازی به دنبال تخریب عقاید و افکار جامعه به ویژه جوانان هستند که همه ما باید هوشیار باشیم.

 

مردانی بهره گیری از فضای مجازی در رونق فعالیت های اینترنتی و کاهش تردد شهری را از مزیت های فضای مجازی برشمرد و تصریح کرد: در استفاده از فضای مجازی برای خرید نیز باید نهایت دقت را به عمل آورد تا مبادا سودجویان و کلاهبرداران وسوسه شوند.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه این کارگروه باید جدیدترین آسیب های اجتماعی را شناسایی و راهکارهای عملی برای رفع آنان را ارائه دهد، ادامه داد: آموزش ‌مهارتهای زندگی سالم یکی از راهکار کاهش آسیب های اجتماعی است.

 

کد خبر 930977

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha