شهید کوهی فایق با شهادت خود جهاد و کفرستیزی را به ما یادآور شد

حجت الاسلام نکونام با تاکید بر اینکه در آستانه روز قدس هستیم و شهید کوهی فائق در چه روز مهم و چه ماه نورانی آمد، گفت: او شهید شد تا بار دیگر رزم و رزمندگی، شهادت، جهاد، کفرستیزی، صیهون ستیزی، تلاش برای آزادی قدس و مظلومین عالم را به ما یاد بدهد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت الاسلام «محمدعلی نکونام» امروز(پنجشنبه 1 خرداد) در مراسم تشییع شهید جعفر کوهی فایق که با حضور جمعی از مسئولین و مردم در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار شد، با بیان اینکه امروز این شهید عزیز آمد و یک تحولی در دل ها ایجاد کرد، گفت: خدای بزرگ را سپاس می گوییم که در این ماه نورانی، ماه معنویت و تقوا، ماه انسانیت و کمال، دل ها شهدایی و کربلایی شد.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با اشاره به اینکه این شهید عزیز حال و هوای استانمان را عوض کرد و به دل ها نور بخشید، افزود: شهید کوهی فائق بار دیگر یاد شهید و شهادت و کربلا و یاد شهدای عزیز در همه عرصه ها را زنده کرد.

 

حجت الاسلام نکونام با تاکید بر اینکه در آستانه روز قدس هستیم و این شهید در چه روز مهم و چه ماه نورانی آمد، اظهار کرد: او شهید شد تا بار دیگر رزم و رزمندگی، شهادت، جهاد، کفرستیزی، صیهون ستیزی، تلاش برای آزادی قدس و مظلومین عالم را به ما یاد بدهد.

 

امام جمعه شهرکرد ادامه داد:شهید کوهی فائق شهید شد تا یک بار دیگر به ما بگوید که شما راه بلندی در پیش دارید، راه نورانی در پیش دارید، این راه باید به پرچم بلند مهدویت منتهی بشود.

 

نماینده ولی فقیه در استان خاطرنشان کرد: در این راه مقاوم باشید، بدانید همه در مسیر خدا باید برویم و چه بهتر که پرچم جهاد در دستمان باشد و زیر پرچم جهاد زندگی کنیم و سبک زندگی جهادی داشته باشیم.

 

حجت الاسلام نکونام شهادت شهدای این حادثه را به نیروی دریایی ارتش تسلیت گفت و اضافه کرد: ان شاءالله این شهادت ها زمینه ای بشود تا ارتش و سپاه قوی و منسجم، نیروهای مسلح قدر و قوی داشته باشیم و روز به روز بر رعب و وحشت دشمن افزوده بشود.

 

کد خبر 931171

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha