اندیشه نابودی اسرائیل را امام (ره) بارور کرد

حجت الاسلام ولی نژاد گفت: امام (رحمه الله علیه) اندیشه نابودی اسرائیل را بارور کرد و اگر این اندیشه جهانی شود بنیاد این رژیم جعلی فرو می ریزد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، حجت الاسلام «نورالله ولی نژاد» ظهر امروز (جمعه دوم خرداد) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: 72 سال قبل رسما دولت یهود اعلام حاکمیت کرد و کمتر از یک ساعت پس از این تصمیم دولت آمریکا اسرائیل را به رسمیت می شناسد و زعامت و پشتیبانی این رژیم صهیونیستی را برعهده می گیرد.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان ادامه داد: دولت های غرب به دنبال این بودند که مسلمانان از یک قدرت و اتحاد واحدی در جهان اسلام برخوردار نباشند و لذا نقطه سوق الجیشی که نقطه متصل به آفریقا و آسیا است را انتخاب کردند تا مسلمانان به وحدت نرسند.

 

حجت الاسلام ولی نژاد با بیان اینکه مسلمانان در آن منطقه از زمان کوتاهی کردند و دولت های اسلامی در آن زمان بی تفاوت بودند، یادآور شد: اگر در آن زمان کشورهای اسلامی با این تصمیم مخالفت می کردند اسرائیل شکل نمی گرفت.

 

وی افزود: امام (رحمه الله علیه) یک اندیشه ای را اعلام کرد که آخرین جمعه ماه مبارک رمضان روز قدس نامگذاری شود و مردم برای دفاع از مردم فلسطین به میدان بیایند.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان متذکر شد: جمهوری اسلامی به دنبال کشور گشایی نیست و ایراد این مسئله از سوی نظام جمهوری اسلامی که باید اسرائیل از این سرزمین برود و فلسطینی ها به کشور خود برگردند یک اندیشه است که امام (رحمه الله علیه) مطرح کرده است که قلمرویی ندارد و در همه جهان می تواند عرضه شود.

 

حجت الاسلام ولی نژاد بیان کرد: امام (رحمه الله علیه) این اندیشه را بارور کرد و اگر این اندیشه همه دنیا را در برگیرد و جهانیان اسرائیل و آمریکا را محکوم کند بنیاد این رژیم جعلی فرور می ریزد.

 

وی با بیان اینکه فلسطینی ها از حق سرزمین خود محروم شدند، ابراز داشت: فلسطین تنها متعلق به مسلمان نیست و برای همه مذاهبی است که در این سرزمین زندگی می کردند.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان یادآور شد: سخنرانی مقام معظم رهبری در امروز حاوی  دو پیام است، نخست اینکه  راه دفاع از قدس همچنان  ادامه دارد و دشمن بداند همواره غاصب است و باید این سرزمین را واگذار کند.

 

حجت الاسلام ولی نژاد گفت: از سویی دیگر در روز قدس مردم عالم این رژیم غاصب را محکوم می کند و امیدواریم روزی سازمان ملل به نطقه ای برسد که پایان این رژیم جعلی را اعلام کند.

 

کد خبر 931358

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha